|
|||
|
|||
EindelijkVerlaging@Polo
zo, nou ik ben eruit! na genoeg foto's te hebben gezien moet er toch maar een verlaging set komen! maar nu nog een paar vraagjes(A):
- 60/40 -80/60 wat is het mooiste! kijk van zo'n foto is wel leuk natuurlijk, maar zie niet echt hoever die verlaagd is! en aangezien het dezelfde prijzen zijn wil ik wel de mooiste hebben.. en valt er met 80/60 nog fatsoenlijk over een drempel te komen?? MVG |
|
|||
|
|||
wat voor velgen en banden zitten onder de auto?
|
|
||||
|
||||
Vergeet ook vooral niet te kijken of de verlaging wel kan in combinatie met de velgen die je onder je auto heb zitten. Zou zonde zijn als je straks haast niet kan rijden omdat alles aanloopt.
^ je was me net voor... |
|
|||
|
|||
Quote:
uhm zitten nu 14inch 6j velgen et 38 velgen onder met een 155 65 14 band.. maar ik zit te denken aan een setje 13inch ATS classic's 7 en 8j met ene 175 50 band.. |
|
|||
|
|||
Moet te doen zijn, hou er wel rekening mee dat 8" ruim uitsteekt achter.
Voorbeelden, http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56180 |
|
|||
|
|||
om wat voor type polo gaat 't, of lees ik eroverheen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je met 13 inch Ats classic gaat rijden,
zou ik voor 80 60 gaan dan ligt hij wel heel laag maar staat echt super mooi (mening) de grond ga je dan wel raken, ik weet niet of je uitlaat laag hangt? ik heb een bastuck rvs gruppe a onder de g40 en die hangt best laag dus raak snel de grond als ik over een drempel ga. aan de andere kant leer je daar wel mee rijden. in het begin schraapte ik overal over de grond en nu alleen bij kloterige stijle of korte drempels. succes met de beslissing!! wat voor set wil je gaan halen?
|
|||
|
|||
Quote:
ik vind dat hele lage ook wel super mooi! maar ik woon in wijk met drempels etc. en ik heb nog wel eens mensen achterin dus ja.. ik heb besloten een 60/40 set te monteren ( dit gebeurd vrijdag) en daar maar eens mee gaan rijden! misschien in de toekomst maar eens lager gaan, we zullen zien! dit weekend waarschijnlijk foto's van de verlaging |
|
||||
|
||||
of doe er een schroefset onder. Kan je zelf bepalen hoe laag je wil
|
||||
|
||||
Altijd die eeuwige k#t uitlaat!
|
|
|||
|
|||
schroefset is voor de meeste van ons hier een beetje te prijzig.
ik heb een setje weitec verlagings veren (40mm) en koni geel schokdempers besteld. iemand er varing met weitec veren en/of koni dempers?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er een Weitec setje onder, 60/40 Goed over te spreken! |
|
|||
|
|||
Hoeveel ben jij nu dan in totaal kwijt?
Wil er zelf ook een verlaging onder maar vind die schroefsets ook iets te prijzig. Gr. |
|
||||
|
||||
Ik heb een G40 gehad, ik heb toen in eerste instantie gekozen voor 40/40 maar later toch maar 60/40 gaan rijden (Weitec Ultra GT). Vaak heb je dan ook nog bij een compleet set dat je de achterste dempers kan verstellen.
Uiteindelijk reed ik 60/50 i.c.m. BBS RS 6,5 en 7 J met 165-45-15 bandjes, met dit als resultaat: Voor kreeg ik mijn vinger niet meer tussen het wiel en de wielkast en kon toch redelijk goed een drempel over. |
|
|||
|
|||
ik neem aan dat je het over de voorkant hebt
ik heb een paar jaar met weitec 60/60 gereden en ik moet zeggen het is niet slecht. nu rij ik met KW schroefset.
|
||||
|
||||
Quote:
weliswaar voor een golf 3 maar een schroefset is er al vanaf €169 weet alleen niet of die ook voor een polo zo (relatief) goedkoop zijn
|
|||
|
|||
@ Der Einzer, dat bedoel ik dus.. polo 86c vanaf euro of 900 als je een complete zet wilt hebben.
|
|||
|
|||
@ jazzbleu, ik ga met bbs rm 15 inch rijde geloof 7 -7,5 j en heb voor 40 40 gekozen, maar ik zou dus eigenlijk ook een 60-40 kunnen nemen?
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas niet dus |