|
|||
|
|||
vinnietuning's "WOODY GOLF" 17inch 185-35-17 eronder
bijdeze maar het nieuwe projectje :mrgreen:
eerst maar zien dat ik hem gerepareerd krijg :roll: waarschijnlijk de baksteun afgeknapt.. hoe weet ik niet haha erg knap 1.6 automaat mooie 5deurs.. org sahara beige skai zwart leder org 134 gelopen.. ideetjes... tuurlijk 8) #schroefset #woodylook #and wheels... #dakrekje #mischien taxi bordje.. ligt nog in de schuur zo na 3 maanden te hebben stil gestaan.. heeft een vriend van me een paar dagen hard gewerkt.. automaatbak vervangen.. apk op de wagen auto compleet gepolijst/gepoetst schroefset eronder bbs rs eronder gepast.. en de woody afgemaakt.. binnenkort dakrek erop en uitlaat aanpassen.. nog wat kleine dingen zoeken en hij staat er netjes bij :lol: zo net ff tussen de buien door de bbs gemonteerd... 8) vind het eigenlijk wel rete dik staan.. al zeg ik het zelf.. :mrgreen: van wielen veranderd best een klein verschil tussen 195-40 en 185-35 :? voor: met 13inch staal na: met 17inch 7j 185-35-17 als ik morgen vrij ben gaan de voorpoten er onder weg en halen we de kleine veer er tussen uit want kan voor nog maar een halve cm en dat moet lager 8) achter gaat hij dan ook nog wat zakken!! |
|
||||
|
||||
Ziet er best geslaagd uit...alleen die 3 delige BBS staan er veel beter onder dan die 17"....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
niet mijn ding zo met die grote wielen !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Mooie velgjes.......maar niet onder deze auto! Die BBS-jes stonden toch veel beter onder deze retro-ride. Verder een geslaagd karretje!
|
||||
|
||||
Ik sluit me eigenlijk bij de andere aan dit type velgen is te modern voor jou woody wagen.
Zijn wel erg mooie wielen hoor en mooi met die banden. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
sluit ik me bij aan vind het niet slecht staan maar 17 vind ik te groot
gr jarno |
|
||||
|
||||
ik vind het juist heel vet staan, lekker groot vind het wel wat, ben een beetje bbs moe dus dit vind ik een frisse vinding.
watvoor bandenmerk is het?
|
|||
|
|||
het zijn nangkang's
en morgen gaat hij nog lager.. kijken hoe laag hij echt kan!!!!!!! lijken de wielen ook niet meer zo groot zoiets hoop ik op.. qua verlaging [/quote] |
|
|||
|
|||
gister..
vandaag.. zonder de hulpveer scheeld het totaal niets snap er niets van.. kan de demping dan niet lager ofzo.. dachten echt dat we hem omhoog moesten schroeven omdat de veer ingedrukt zo'n 4cm is.. maar nee hoor.. NIETS!!!!???? |
|
||||
|
||||
Bumpstops er al tussen uit?
Zo niet, dan zit daar het probleem |
|
||||
|
||||
Hij ligt waarschijnlijk op de aanslagrubbers die om de zuigerstang zitten.
|
|
||||
|
||||
Veert de auto nog wel?
|
||||
|
||||
Wat gertjan zegt dus
|
|
||||
|
||||
Vind het wel gaaf staan! mooie velgen.
|
|
|||
|
|||
veert nog redelijk.. tja wat je dan veren noemt met zo'n verlaging
|
|
||||
|
||||
Als de auto nog veert (dus veerweg heeft) en je haalt de hulpveer weg moet hij zakken zou je zeggen.
Maar ik ben inderdaad bang dat de bumpstops in de weg zitten en/of dat de zuigerstangen te lang zijn voor de verlaging die jij wilt. Bij veel Golfjes die extreem laag liggen heeft men de zuigerstangen laten inkorten.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 22-10-2008 at 17:01. |
|
|||
|
|||
dat dachten wij dus ook.. dat hij te lang was, mischien morgen nog ff kijken of het lukt..als ik tijd heb
|
|
|||
|
|||
nou vandaag weer aan de knutsel...
eerst de bumpstop ingekort en hulpveer eraf gehaald.. toen lag hij zo laag :shock: liep dus behoorlijk aan stuurstang :roll: http://www.mijnalbum.nl/Foto-JZ738MGE.jpg wielkasten aangepast :mrgreen: ff een gein foto zo staan de achter velgen dit is het eindresultaat 8) kan er zo redelijk mee rijden.. niet vol in en uit draaien.. das dan maar paar keer steken op de weg :lol: |
|
||||
|
||||
Heb je dan die hulpveer er ook uit? Als je zo zien hoe die veer erin zit zonder hulpveer, zou ik er bang van worden.
|
||||
|
||||
Zo dat is ff verschil.
Ik vind de verlaging zeer geslaagd |