|
||||
|
||||
Golf 1 1.6 TD 1983
Hallo allemaal,
misschien hebben jullie het al wel gehoord (van René ) dat ik de golf 1 van Rickyrick heb overgekocht! zaterdag wezen kijken met een goede vriend van me (kheb namelijk zelf niet zo veel verstand van autotechniek) vervolgens heb ik hem vandaag opgehaald onderweg nog een sideskirt verloren deze bleek niet bestand tegen een constante snelheid van 160 over die deutsche autobahn! vandaag nog ff wat verder onder de loop genomen, blijkt dat er een lekke kering is, dus die gaan we zaterdag vervangen we nemen direct alle filters mee en de riempjes |
|
||||
|
||||
Fahren ab die autobahn...
|
||||
|
||||
hierbij een foto toen de golf nog bij Rickyrick stond van de week hoop ik meer foto's up te loaden planning: (verloopt momenteel totaal anders dan verwacht ) eerst de golf rijdend houden alles bij langs lopen enz. enz. eventuele onderdelen vervangen e.d. vervolgens de golf ontdoen van zijn oude deuren voorschermen en achterklep, deze zijn namelijk behoorlijk verrot, gelukkig had ik van Rickyrick al 2 deuren en een voorscherm erbij gekregen dus ik ben op zoek naar een achterklep en een rechtervoorscherm de golf heeft her en der wat oppervlakte roest dit zal ik bijwerken ik wil er een nieuw achterscherm inlassen (kleine achterlichten, heeft iemand die voor mij?) eventueel overig laswerk in de buurt van september wil ik hem volledig opnieuw laten spuiten Last edited by Ronin : 05-10-2006 at 17:07. |
|
||||
|
||||
N/O, maar waarom niet orgineel laten?
|
|
||||
|
||||
zonde een ander achterscherm mooi zo laten
|
|
||||
|
||||
Laat die brede lichten er maar mooi inzitten !!!
Maar welkom hier in ons midden in ieder geval, en ik zal je ws wel eens spotten bij ons in de stad !!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
origineel laten is ook een optie, maar opnieuw spuiten zal toch moeten want is niet meer zn mooi beesie momenteel
|
|
||||
|
||||
Heey Little Red Roodster dank je
volgens mij heb ik je al wel eens zien rijden ja, je woont aan de wedde ist niet? |
|
||||
|
||||
Ik stem ook voor de kont origineel te laten, dan had je maar een 77-er ofzo moeten kopen
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 09-05-2006 at 13:13. |
|
||||
|
||||
de auto voorschuren en laten spuiten (of zelfs spuiten) is wss veeel beter voor hem dan er ander panneel in lassen en dan ook te gaan spuiten.
|
|
||||
|
||||
hey paul! wat lees ik nou dan! ander achterpaneel erin?? niet doehoen!
|
||||
|
||||
kiek aan....
alweer een uit de buurt... kheb je nog niet eerder op dit forum gezien dus alvast welkom. haha erwin heeft echt gelijk we kunnen echt bijna een knoalster treffer houden
|
||||
|
||||
haha ja idd, maarja voordat mijn golfje weer strak is gaat wel ff duren denk ik hoor, straks zitten er namelijk rode deuren in een zwart voorscherm en weet ik wat voor tijdelijke kleur over al dat vele vliegroest
|
|
||||
|
||||
Golf 1 1.6 TD 1983
zo vandaag even mn geluidsinstallatie in de golf ingebouwd, gelukkig paste dit allemaal nog, aangezien dit uit mn oude golf 2 kwam!
en ik heb nog even mn toeter gefixt contactpunten waren gecorrodeerd |
|
||||
|
||||
Quote:
Yes sir, daar woon ik !!! Of ben jij wel eens samen met Rene bij me geweest toen ik aan het lassen was met de Einser ??? Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Welkom en succes met je tdtje zul je wel nodig zijn zo te lezen
|
||||
|
||||
Quote:
nee maar ik weet dat daart een rode golf staat vandaar |
|