|
|||
|
|||
Fototopic "Je kinderen en Volkswagen".
Omdat er ook wel veel forummers zijn die naast hun hobby VW ook in het dagelijkse leven gewoon papa zijn ben ik wel benieuwd hoe de papa,s en mama,s hun kinderen in het VW wereldje betrekken
Misschien een leuk idee om een foto-topic te maken met je kids met leeftijd in combinatie met je hobby. Altijd geweldig om lachende kids te zien Ik trap af met mijn 2 meiden van 3.3jaar (twins) die het nu ook al geweldig vinden |
|
|||
|
|||
het word er gewoon met de paplepel ingegoten
en jong geleerd is oud gedaan |
|
||||
|
||||
Onze jongste van één
En onze oudste, hier twee inmiddels al weer 4 jaar, lekker poetsen |
|
|||
|
|||
Geweldig
|
|
|||
|
|||
de oudste(7 jaar) heeft het nu al over de gti die die wil hebben als die zijn rijbewijs heeft. Als die maar sneller en lager is dan die van pappa. ik zal eens zoeken voor foto's dan zet ik ze er wel bij.
|
|
||||
|
||||
Binnenkort dan maar eens een keer het fototoestel meenemen, als ik met mijn dochters 8 & 2.11. meeneem autowassen.
De jongste weet al wel sinds ze 2.5 was welke auto's papa mama en tante hebben. Als ik vraag welke auto papa heeft zegt ze Passssat. welke auto mama heeft zegt ze Golfff. en als ik vraag welke auto tante Renate heeft zegt ze siocco. (bijna goed)
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 27-03-2011 at 18:01. |
|
||||
|
||||
Mijn auto, jongste dochter van mn zus |
|
|||
|
|||
Die van ons is ook dol op VW, wil altijd mee gaan wassen en foto's maken.
Herkent ook alle vw's en vw garage's die we onderweg tegen komen. |
|
||||
|
||||
Pappa, waar benne de sleutels. Ken ik effe scheure in ome Hugo z'n R32.
|
|
||||
|
||||
dit topic maar even omhoog halen,
dit is mijn zoonje Giel, en ik probeer hem nu al een beetje gti gek te maken.