![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij stel ik mijzelf voor;
Mijn naam is Rob en ben woonachtig in Maastricht. Ik heb me al een hele tijd geleden hier aangemeld omdat ik op zoek was naar een Golf 1. De Golf is er nooit van gekomen, maar heb toch altijd het forum in de gaten gehouden. Voornamelijk voor de velgen. Op het moment rijd ik een 1999-er VW Lupo voor het dagelijks vervoer en een 1989-er Renault 5 GT Turbo voor de hobby. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
![]()
|
||||
|
||||
![]() GT Tubo? niceeeee
en welkom natuurlijk
|
||||
|
||||
![]() Van harte welkom en veel plezier op t forum nog ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo even een update:
Hier is de lijst met auto's die ik tot nu toe heb gehad of nog steeds heb: 1987-er Renault 5 Gt Turbo --> verkocht 1987-er Renault 5 Gt Turbo --> gesloopt 1989-er Renault 5 GTX --> verkocht 1988-er E.B.S. 5 GTS Cabriolet (cabrio op basis van Renault 5) --> nog in bezit 1997-er Alfa 145 2.0 16v QV --> verkocht 1999-er VW Lupo --> nog in bezit en te koop 1989-er Renault 5 GT turbo --> verkocht 1984-er VW Polo Classic C --> nog in bezit Ik ben meer van het forum-voyeur-type, dus geen 238756 post per dag. Maar neemt niet weg dat VF nagenoeg iedere dag wel wordt gecheckt...