|
||||
|
||||
Adapters 4x100 na 4x108 (2st 35mm)(2st 40mm)
Adapters 4x100 na 4x108 (2st 35mm)(2st 40mm)
Bij deze heb ik nog 4 adapters liggen voor velgen met hoge ET waardes Deze zijn nooit gebruikt en alleen maar gepast bij velgen montage.... Zonder bouten.... RH 35mm en 40mm PRIJS: 125 euro Last edited by henkwassenaar : 10-07-2008 at 12:34. Reason: Adapters 4x100 na 4x108 (2st 35mm)(2st 40mm) |
|
||||
|
||||
om 4X100 velgen op 4X108 auto's te zetten? of andersom?
|
||||
|
||||
ja om 4x100 velgen op autos van 4x108 te zetten
Artec velgen nl deze week gepast op peugeot 206.... |
|
||||
|
||||
watvoor bouten gaan erin?
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal bij 10 of 15mm adapters zijn er aparte bouten bij met platte koppen...maar bij 20mm tot 50mm kunnen er gewone bouten in omdat ze dik genoeg zijn en ruimte zat kwa diepte van de gaten...... |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Sorry Henk, zijn mij toch te dik, denk niet dat ik veel kwijt kan meer dan..
|
||||
|
||||
toch nog even zitten denken..
heb je een foto, dan kan ik zien of ze af te draaien zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Kzal strax even foto maken,maar ze zijn zoizo af te draaien...... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
Henk,
Heb je een pm gestuurd, het tweede gedeelte is niet aangekomen. Volgens de melding staat je inbox vol. Laat maar even wat van je horen. Groet, Jos |
|
||||
|
||||
Quote:
Verkocht |