|
||||
|
||||
Bendert
Beste mensen ik ben Martijn en ben sinds kort de bezitter van een Golfje 1 Diesel. Het is helaas van oorsprong geen Nederlander (het is een Belg), maar dat mag de pret niet drukken.
Hieronder een paar foto's van hoe hij er nu uit ziet. Ik zal vast wel met vragen en dergelijke komen, omdat golfjes voor mij nog nieuw is. Bovendien heeft hij nog wel wat werk, dus ook daar zal ik wel over met vragen komen. |
|
||||
|
||||
Leuk ding, is het nu wit of grijswit? En met vragen zit je hier goed! Probeer wel altijd de zoekfunctie want er staat el heel veel info inmiddels.
|
|
||||
|
||||
welkom hier,
golfje ziet er op de foto's nog wel netjes uit, rijd ook nog best wel lekker zo'n golf 1 diesel veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
Quote:
De kleur ben ik nog niet over uit. Op het kentekenbewijs staat beige, maar hij lijkt me eerder grijs. Wit is hij in ieder geval niet. Ik vraag me af of hij niet is overgespoten, want volgens mij is (mexico)beige een originele VW kleur. AUto lijkt netjes, maar heeft veel bijgewerkte plekken en hier en daar nog wat oppervlakkige roest, dat ik nog moet gaan bijwerken. Qua deukjes en krasjes valt het wel reuze mee. |
|
||||
|
||||
Het is geen Mexico beige, dat ziet er anders uit, het is die lichtgrijze kleur, ook ori vw alleen weet ik ff de kleurcode niet.
|
|
||||
|
||||
Diesel power! Leuke auto!