|
|||
|
|||
3b abs lampje.
bij mijn passat 3b blijft het oranje abs lampje en het handrem lampje soms branden ook is er in het begin een piep te horen.
soms gaat dit onder het rijden uit maar ook weer aan. soms blijft het weg . iemand een idee? ik denk dat hij aan de computer moet. maar als het een bekent probleem is kan ik die kosten natuurlijk besparen. gr rene. |
|
||||
|
||||
Je kunt inderdaad het beste de auto even uit laten lezen. Wanneer het storingslampje begint te branden kan dit eigenlijk 1001 redenen hebben, en met een uitleesrapportje kun je gericht beginnen te zoeken.
|
|||
|
|||
ik ben vandaag met het zelfde probleem naar de vw garage geweest vandaag.
remolie was te laag en er zat lucht in de abs pomp en er was een abs sensor kapot. al met al alles klaar gemaakt en nieuw erop en moest 150,00 achterlaten. beter. |
|
||||
|
||||
Geeft ie in het display geen tekst aan? Dat kun je namelijk weer in het boekje opzoeken
|
|||
|
|||
Quote:
zo... mazzelaar ik ben toch bang voor een nieuwe pomp of regelunit in het beste geval. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja heb ik gedaan . of er zit te weinig olie in en als dat niet zo is gelijk naar de garage. nou ik heb er nog 130 km mee gereden en hij remt best..... maar geen abs denk ik. |
|
||||
|
||||
ABS computers geven wel zo nu en dan de geest. Symptomen zijn hetzelfde, dus best kans dat hij gesneuveld is...
|