#1
|
||||
|
||||
Elektrisch schema golf 1 cabrio 1992
Elektrisch schema golf 1 cabrio 1992
ik zoek het schema voor de werking van het dak, het werkt namelijk niet meer Als ik het rechtstreeks op de batterij aansluit dan draait de motor van het dak wel, dus wil ik de bedrading nakijken, maar een elektrisch schema heb ik niet, zou iemand dit kunnen mailen (yannickschoors@hotmail.com) of zeggen waar ik dit kan vinden? ik heb er ook nog drie metertjes ingeplaatst (oliedruk, temp en volt), waar moet ik de sensoren aansluiten. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44393 (olie) mvg yannick en alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#3
|
||||
|
||||
Bedankt, maar ligt het aan openoffice (alternatief voor office) dat het zo onduidelijk is en dus niet echt leesbaar?
dus ik ga de vraag nog even open laten staan. Maar hier kan ik al wel een stukje mee op weg. Bedankt! |
#4
|
||||
|
||||
Bij het relais blok in de kofferbak zitten 2 diodes, waarschijnlijk zijn deze de oorzaak. Heb het al een paar keer mee gemaakt.
Zien er uit als koppelstukken (transparant plastic|) maar inwendig kan je de diodes zien.
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#5
|
||||
|
||||
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#6
|
|||
|
|||
En de metertjes?
moet ik namelijk ook nog aansluiten:P mvrg niels
__________________
Caddy 1.6GTD 1985 Caddy 1.6D 1988 Sold Golf 1.9TD 1994 Total los Golf 1.9TDI 4 motion 2002 |
#7
|
||||
|
||||
Dat probleem met het dak heb ik ook eens mee gemaakt.
Dat zat toen in het contactblokje van het contactslot. Je kan even meten of je spannig op je schakelaar krijgt. Als er geen spanning op staat is het contactblokje stuk. Let wel op hij werkt alleen als de sleutel in het slot zit en NIET op contact staat. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn al vervangen, er was 1 condensatortje inderdaad doorgebrand, maar het werkt nog steeds niet. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Hieraan heb ik ook al gedacht maar nog niet getest, ik zal deze is proberen. Bedankt!! EDIT: er komt geen stroom aan in die knop, er moet toch stroom in de knop aankomen voor je die kan verder sturen om het dak te openen. Last edited by sponzenbroekske : 20-07-2008 at 16:16. |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er veel beter uit. Super!!! |
#11
|
||||
|
||||
De voltmeter wil op de alternator aansluiten maar daar staat constant stroom op en dan loopt men batterij leeg, dus ik denk dat ik hem ga aansluiten op de stroom van de radio, tenzij iemand een beter gedacht heeft.
|
#12
|
||||
|
||||
Als er geen spanning staat op je schakelaar is waarschijnlijk het contactblokje stuk.
Eerder meegemaakt bij een cabrio. |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Ja veel meer kan het niet meer zijn :s, ik heb bijna alles al vervangen. En waar vind ik dat contactblokje juist? Ik heb de plastik rond het stuur aan het dashbord al losgehad maar ik zie niet direct een contactblokje, mss een linkje naar een fototje van zo een blokje? |
#14
|
||||
|
||||
blokje is wit met ik dacht 4 pootjes deraan, zit recht achter je contact gedrukt en zit 1 zwarte stekker aan
Feuteu:
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups Last edited by Menace : 24-07-2008 at 12:12. |
#15
|
||||
|
||||
hij zit onder in je contactslot als je hem eruit wil halen moet je contactslot los van je stuurkolom.
En dan zit hij met een klein kruiskop boutje vast. |