#1
|
||||
|
||||
Sold!!!
Over 1 a 2 maanden komt mijn originele Golf GTI Pirelli te koop. Het betreft een echte, de stikker "W65" zit nog in de kofferbak. Hij staat op dit moment nog bij de spuiterij waar hij in z'n geheel wordt gespoten en daarna moet ik hem nog weer netjes opbouwen. Vandaar dus dat hij pas over 1 a 2 maanden te koop komt.
Hier even specs van de auto: -originele Pirelli uitvoering in originele staat inclusief een Pirelli-reservewiel. -bouwjaar 01-1984; echt 1 van de laatsten dus en over een half jaar belasting vrij. -kleur Lhasagroen metallic met een in prima staat verkerend origineel zwart-grijs interieur. -In z'n geheel dus opnieuw gespoten en nieuwe wielkastranden ingelast. -voorzien van een V-Maxx schroefset (originele schokbrekers en veren nog aanwezig). -198.000 km op de teller. -APK gekeurd tot en met 03-03-2009. -heeft net een grote beurt gehad; olie, alle filters, remmerij (ook achter) vervangen, distributieriem en accu ook vervangen. -motorisch dus prima in orde, versnellingsbak schakelt super strak, geen roeren in de soep dus! Kortom, heb je straks zin in een super Pirelli GTI, dan is dit er zeker 1 Vraagprijs zal rond de €4650,- euro liggen. Last edited by Mr. Lee : 26-07-2008 at 16:38. |
#2
|
|||
|
|||
Een pirelli van januarie 1984?????
Volgens mij klopt er iets niet. Ze zijn maar van mei tot oktober 1983 gemaakt. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan best, maar pas in januari op kenteken gezet. Heeft dus even op voorraad gestaan. Niks geks aan. Sommige auto's zijn pas twee jaar later op kenteken gezet. Een 92er G40 bijvoorbeeld met een 94er kenteken was geen zeldzaamheid.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt precies ja, maar wat Jurgen zegt, hij zal wel een poosje op voorraad hebben gestaan. Iniedergeval is de datum van eerste toelating 05-01-1984, en vraag Jurgen maar na, het is een echte Pirelli, hij is van hem geweest namelijk |
#5
|
|||
|
|||
Aan de hand van het chassis nummer kun je zien wanneer hij van de band is gerold.
Is op 1 of andere site wel te vind. Volgens mij via het museum. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
klik
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#8
|
|||
|
|||
Hey,
heb je misschien foto's van hoe de auto er nu bijstaat? En hoe "extreem" is de restauratie: is de body helemaal kaal nu hij gespoten wordt, of zit het interieur, motor + ramen en rubbers er nog in? Ik ben benieuwd naar wat foto's, als je deze hier zou kunnen plaatsen, alvast hartstikke bedankt! |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er geen foto's van. Het interieur zit er nog in, en de motor ook. De motorruimte is nog netjes genoeg namelijk. Verder: -alle ramen eruit -motorkap eraf -deuren eruit -kofferklep eruit -schuidak eruit -grille en koplampen eruit -handgrepen en sloten eruit -sierstrips en clips eraf -ruitenwissers met motor eraf -bumpers en wielkastranden eraf -spiegels eraf -voorspoiler en tankdop eraf Nou ja, het interieur zit er nog in en de motor ook, maar verder is de auto compleet kaal van buiten zeg maar om de nieuwe lak overal mooi en netjes op te krijgen Verder zijn de originele bumpers en wielkastranden helemaal glad gemaakt en worden ook opnieuw gespoten. En ook de Pirelli velgen worden ff opnieuw in de lak gezet Hoop dat je een beetje een idee hebt nu; iniedergeval geen half werk |
#10
|
||||
|
||||
Verder nog iemand geinteresseerd
|
#11
|
|||
|
|||
gti Pirelli
Hoi Mr Lee,
Ik ben opzoek naar een type 1, wil wel eens komen kijken als ie in opbouw is en nl klaar is, waar staat ie nu? Mvgr Mark |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Hij staat op dit moment in de spuitcabine te drogen bij de spuiter in Assen; hij is vandaag gespoten Als hij weer opgebouwd is laat ik het je weten; dan kom je maar even kijken |
#13
|
||||
|
||||
Zoals beloofd vanmorgen de Pirelli even in het zonnetje gezet
Wat stoffig nog maar het begint weer op een auto te lijken |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Het enige dat niet origineel aan de bumpers, wielkastranden en spiegels is, is dat ze "glad" zijn gemaakt. Normaal zijn de bumpers, wielkastranden en spiegels origineel iets geribbeld en zijn daarna in de kleur gespoten. Bij mij zijn de ribbeltjes allemaal glad gemaakt en dat vindt ik veel strakker lijken Het opbouwen is zeker een leuke hobby, maar ik begon hem niet op te knappen om hem daarna weer gelijk weg te doen. Heb zeer onverwachts een woning gekocht, en dan moet je keuzes maken; kan me euro's maar 1x uitgeven |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Van binnen is ie ook keurig netjes. Gewoon nog helemaal origineel, bekleding nergens doorgezakt, en overal nog heel. Zelfs de hoedenplank is nog zonder gaten |
#16
|
|||
|
|||
Hallo,
Mooie Pirelli, alweer opgeschoten met de opbouw? Hoe ver ben je ermee? Schiet het al een beetje op Ben benieuwt hoe hij er nu bijstaat, foto's???? Gr. Bert |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Bert, Ben nog niet verder met de opbouw, maar morgen heb ik een daggie vrij en ga ik weer verder. Het plan is om morgen de nieuwe voorruit te monteren, de nieuwe stikkerset op de achterklep te plakken en dan ook de achterruit weer te monteren. Verder wil ik het schuifdakje ook weer monteren. Als er dan nog tijd over is ga ik de Pirelli velgen nog even naar de spuiter brengen zodat die ook weer als nieuw zijn Ook interesse trouwens in de auto? Groeten, Serge |
#18
|
|||
|
|||
Hallo Serge,
Echt een mooie auto, niet mijn kleur. Jammer, maar wie weet. Waarom vers in de lak, als je ´m te koop aanbied? Ziet de motorruimte en kofferbak er ook "gelikt" uit? Gr. Bert |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Bert, Ik was al aan het project bezig en stond dus al bij de spuiterij voordat de aankoop van een huis zich aandeed. Verder is de motorruimte nog gewoon netjes en de kofferruimte heeft wel wat gebruikerssporen maar is zeker niet uitgeleefd. Hier nog even wat update foto's. Groeten, Serge |
#20
|
|||
|
|||
Hey
Heb je ook foto's van de motorruimte en van het interieur? groeten Roger |