|
||||
|
||||
Nette Jetta/ Wat is nu 3 of 5 deurs
|
|
||||
|
||||
Mooi apparaat, en helemaal dat het een drie deurs is.
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom wilde ik hem ff delen hier, hopelijk is ze echt net alleen kijken schept meet duidelijkheid. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jetta=2deurs..
|
||||
|
||||
Quote:
2 deuren, 1 klep? Ik hoor ook altijd 5 deurs bij een 4 deurs wagen, die term gebruiken ze bij de dealer, 3 deurs en 5 deurs, weird eigenlijk. |
|
||||
|
||||
Als je de achterruit mee omhoog tilt en dus de achterklep daadwerkelijk een soort deur is, dan tel je in oneven getallen..
Is het een sedan waarvan alleen het kofferdeksel omhoog kan dan is het een 2/4 deurs... Ligt dus aan de grote van de kofferklep of het als deur gezien word als niet..
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks |
|
||||
|
||||
Ik heb dat persoonlijk altijd zo'n onzin gevonden, een achterklep als deur meetellen..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wist eigenlijk nooit hoe het zat |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt ook auto's met twee voordeuren en één achterdeur plus klep met raam, dan tel je dus weer in even aantallen. Of auto's met twee voordeuren en één achterdeur, met twee achterkleppen met raam, dan tel je dus weer in oneven getallen. ^^5-deurs met één achterdeur.
|
||||
|
||||
he,
dat is de jetta waar ik een kijk/koop afspraak heb komende week. Even kijken of ie net zo netjes is als de man aan de telefoon beweerde. Hij is van zijn moeder, binnen gestaan en dealer onderhouden . . . klinkt haast te mooi om waar te zijn. Mocht het wat worden, dan gaat ie uiteraard direct -12cm omlaag ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
en wat doen we met de nieuwe Superb?
|
||||
|
||||
Quote:
Hopen dat nu iedereen weet dat het een Superb is en geen Super B Wat betreft het aantal deuren heb ik geen idee. Is er iets aparts mee?
|
||||
|
||||
nou,
bij de Skoda dealer zeggen ze gewoon super B hoor... (dus ik ook) het maakt niks uit, iedereen weet wat je bedoelt. |
|
|||
|
|||
Quote:
-12cm omlaag?? - + -=+ Dus dan zou ie 12 cm omhoog gaan Ja het is vrijdag hahaha Gr Hans |
|
||||
|
||||
ehm....
ok dan 12 cm omlaag ik kwam een schroefsetje tegenvan Hottuning, iemand ervaring mee ? Niet al te duur en 3 jaar garantie. Hij gaat max naar beneden, dus comfort is toch weg en daarbij zal het een weekend cruisertje worden. |
|
||||
|
||||
De superb heeft 2 functies in 1 klep. Zowel een 5de deur als een sedan klep. De logica erachter is me niet compleet duidelijk maar ja. |