#1
|
||||
|
||||
turbo+ombouwset voor ABF Motor
ik vraag me af dat er een "kant en klaar" ombouwset bestaat om op een ABF Motor(2.0L 16V uit een Golf3) een turbo te zettten, zojah waar zijn de setjes te koop en heeft iemand ervaring ermee
alvast |
#2
|
||||
|
||||
Misschien kan je eens informeren bij turbo's hood, ff google gebruiken en een mailtje sturen, hij zit volgens mij langs de A1 ergens bij Amersfoort in de buurt.
Suc6
__________________
Dodge RAM 1500 |
#4
|
||||
|
||||
www.turbo-drive.at hier staat ook info op
|
#5
|
||||
|
||||
heb nou namelijk in me MK2 Golf zo ABF blok en die nog wat aangepast heeft nu 185PK en 214NM
Maar na de zomer wil ik weer verder gaan... zit te twijfelen tussen een turbo of de kop laten bewerken.... |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je het verschil in kosten wel. Dit is niet echt een vergelijking. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
een turbo rond de 3000euro(aanschaf) en kopbewerken dat krijg ik nog te horen... ik had het ook niet over een vergelijking ik wilde weten dat er een ombouw kit bestaat "kant en klaar" en informatie erover hebben....
__________________
Audi A3<<1.8T>> |
#9
|
||||
|
||||
kijk op www.turbo-drive.at
|
#10
|
||||
|
||||
kan je uw pk's niet opschoppen met open injectoren
voor mijn renault megane 2.0 16v was dat in de tijd rond de 2000 euro en als ik me niet vergis was dit bij dht of dhl tuning het begon allesinds met een d misschien dth op google kan je dit wel terug vinden
__________________
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan de kop nog veranderen zou ik na schatting iets van 30PK's eruit kunnen halen zou meer kunnen zijn maar 30pk moet zoiezo lukken... maar ik wil weten dat er bestaande turbokits bestaan voor mijn blok... inmiddels weet ik dat er zo kit er is en dat het rond dee 3000 exclusive intercooler... maar als mensen nog meer sites weten of ervaring erin hebben wil ik dat graag horen...
__________________
Audi A3<<1.8T>> |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
Succes daarmee dan.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#13
|
||||
|
||||
jah ga ik ook doen...
heb met de garage erover gehad... die zeiden als je turbo wilt... en je wilt het goed doen dan moet je zo veel veranderen... zuigers drijfstang alles gaat kapot of slijt heel snel dus moet je dat allemaal veranderen... zijn we maar tot de conclusie gekomen dat we de kop maar bewerken en dan proberen na de 210PK's te gaan..
__________________
Audi A3<<1.8T>> Last edited by The~MastA : 12-01-2007 at 17:34. |
#14
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat je 30 pk kan winnen door de kop te laten bewerken...zoveel winst zal je daar niet mee behalen...de kop van een ABF is al heel erg goed...
Ik denk dat je er rond de 10 tot 15 pk mee kan winnen, afhankelijk van wie de kop voor je gaat bewerken en wat er precies aan gedaan gaat worden. Welke nokkenassen heb je erin zitten?
__________________
Groeten, Jeroen. |
#15
|
|||
|
|||
Quote:
wel veel spul hoor 30 pk door de kop te bewerken |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
er komen dan andere kleppen in zijn de zelfde als in een golf3 kitcar en ze gaan kop iets vlakken en ook flowen...
__________________
Audi A3<<1.8T>> Last edited by The~MastA : 14-01-2007 at 18:39. |
#17
|
||||
|
||||
brengt nog geen 30 pk
__________________
kopbewerking ,pm |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
als het zover is en alles is klaar...dan gaat ie op de testbank en dan zullen we zien... 210pk's anders hebben we gefaald
__________________
Audi A3<<1.8T>> |
#19
|
|||
|
|||
miss inporteren
in america zijn ze toch ook wel gek van vw
www.bahnbrenner.com |