|
||||
|
||||
Jaapski
Hey hallo ,
ik ben jaap en nieuw op dit forum. Heb een VW Bora Variant V5 highline automaat. Ben beetje bezig om em mooier te maken enzo dus dacht laat ik effe lid worden voor ideeen enz. hier wat foto's van me wage heb net andere velgen en rvs uitlaat systeem , verlaagd , geblindeerd , de rest komt met de tijd wel hey .....
Take Pride In Your Ride Last edited by Jaapski : 13-03-2008 at 19:55. Reason: verlaagd en geblindeerd |
|
|||
|
|||
Dat ziet er zekers mooi uit. Hele aparte velgen maar zeer mooi.
Verlagen is de enige opmerking die ik heb maar las al dat je dan ging doen Succes met de rest. kris |
|
||||
|
||||
wel heel opvallende velgen ja, maar het heeft zeker iets ben benieuwd naar hoe ie er in de toekomst nog meer zal op evolueren... succes alvast
|
|||
|
|||
mooi ding, zakken zal hem goed doen !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Welkom op t forum..... Mooie wagen heb je daar, Velgen staan m goed.
Idd nog ff omlaag en dan is ie helemaal strak
|
||||
|
||||
ja precies omlaag gooien en dan ben je helemaal klaar
succes ermee en welkom hier he |
|
||||
|
||||
Idd helemaal mee eens velgen zijn Über Geill werkelijk ik vind ze mooi, alleen indd schroefsetje er onder en je bent werkelijk de Pimp.. hahaha Gr en veel succes Ronnie
|
||||
|
||||
Welkom, mooie basis, velgen vind ik geen porum maar dat is smaak.
|
|
||||
|
||||
Nieuwe pic's onderdelen gespoten...
Hey boyzz,
Hier een update van me wagen. Heb zujuist me 4-motion lip en achter lip er op gezet in kleur. tevens zijn mijn spiegel adapters ook in kleur geplaatst. En heb ik geen sloten meer in de deuren , die zijn vervangen door de plaatjes die normaal in achterdeur zitten.(leuk detail)
|
|||
|
|||
Dikke bora Jaapski!!
Gr Jaapie |
|
||||
|
||||
Heey Jaapski, ik heb je Bora effe onderhanden genomen vandaag
groetjes, lenso.