|
||||
|
||||
Ook ffe voorstellen..
Zal me bij deze ook ffe voorstellen.....
Ik ben dus Bert (Simpele Naam toch..), En ben aanstaande zaterdag ook een trotse bezitter van de Vw Golf MkII 1.6 Kijk al enkele dagen mee op dit forum, Dus dacht stel me ''Alvast'' voor. Zal foto''s plaatsen als ik hem heb. Greetz Bert
|
||||
|
||||
Hee Bert,
Tijd geleden Zaterdag snel dat hok ophalen, even fixen en meteen de audio erin Gaat wel wat worden denk
|
||||
|
||||
Zkkr tijd geleden
Denk ook wel dat het wat wordt, het moet
|
||||
|
||||
Welkom hier.
|
|||
|
|||
welkom op het forum.
|
||||
|
||||
Welkom Bert
groeten, Bert |
|
||||
|
||||
Welkom Bert
|
|||
|
|||
welkom welkom
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Tis allang zaterdag geweest, ben benieuwd hoe hij eruit ziet!
|
|
||||
|
||||
Hahaha je hebt gelijk
Maar het is hier echt van dat K*T weer, dat ik nog niet de mogelijkheid heb gehad om een paar mooie pics te schieten.... En ben nu erg bezig met het motorisch opknappen van de mkII Zal zo snel mogelijk een paar fototjus schieten
|
||||
|
||||
Kan je de marktplaats pics niet posten Die reigerbestickering was echt
Heb helaas geen naafkap voor je gevonden. Viel spass hier! En je km-tellerkabel is morgen binnen Mocht het de verkeerde zijn.... ik weet van nix
|
||||
|
||||
Heb de marktplaats pics niet en de link bestaat ook niet meer.
Voor het naafkappie moet ik nog maar ffe verder zoeken dan Morgen idd tellerkabel binnen Kan eindelijk dashboard weer in elkaar Geef gewoon Vw dennis de schuld dan maar maar zal wel goedkomen...... Toch
|
||||
|
||||
Hee Hee... Ik sta hier buiten hoor jongens
Als je golf maar eens in elkaar zit moet je maat eens wat foto's maken. Stellen de meeste hier wel op prijs
|
||||
|
||||
Ga ik zeker doen...
|
||||
|
||||
Welkom bert
gr siem Vw Haaksbergen |
|
|||
|
|||
Quote:
bedoel je het naafkapje om je stuur? die heb ik nog wel liggen, de gene met het alarmlicht knopje je hebt mijn nr nog als het goed is
|
||||
|
||||
@rick gt
Nee zoek een naafkap van me velg. Het zijn 14inch ronal velgen en ik moet nog 1 naafkapje hebben... Maar wel 1ntje die de wielbouten ook bedekt
|
||||
|
||||
Beetje laat maar alsnog welkom Bert.
|
|
||||
|
||||
Kom ik mijn oude topic weer eens tegen
Zal hem even wat ''updaten'' denk ik zo.. Zal eerst maar eens beginnen met iets wat ik ongeveer 2jaar geleden al zou doen Hierbij dus foto's van mijn aller aller 1e MkII Jaja, ik weet het.. Nog een beetje de jongere stijl zeg maar Nu rijd ik alweer in een tijdje in een nieuwere MkII Gti 8v, Na heel wat elende te hebben meegemaakt met deze maar wel doorgebeten en hem een flinke ''Onderhouds'' beurt gegeven. Wat er zoal gebeurt is: - Volledige cilinderkop revisie. - Grote onderhoudsbeurt (riemen,filters,remmen) - Spaghetti spruitstuk. - Nieuwe startmotor, dynamo, koppeling en radiateur - Splinternieuwe open dak erin laten zetten (oude lekte nogal ) Apk erop en de dingen die je nog tegen komt zeg maar... Na zo'n 2 duizend euro verder te zijn eigelijk nog maar weinig veranderd aan het uiterlijk Komen de pics voor ik weer teveel l*l.. De motor op de dag dat ik hem kocht. De motor nog voor de nieuwe radiateur. Tsja.... ben er wel een beetje trots op eindelijk Maar kan nu beginnen met het leuke gedeelte: Schroefset en velgen staan momenteel bovenaan de lijst En daarna gelijk die demper eronder vandaan haha Hoop dat jullie het wat vinden