#1
|
||||
|
||||
G-lader
Hey,
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Corrado G60 Ben er afgelopen dagen al flink wat mee bezig geweest er is alleen één ding dat me een beetje zorgen maakt. Als ik flink heb gereden is er namelijk een klein beetje olie op de rand waar de twee helften van de G-lader samen komen te zien. Leek me niet echt kwaad kunnen, maar net las ik ergens dat je daar op moest letten als je er een koopt. Wat denken jullie? Verder zit er wel een druk meter in maar die geeft een vacuum aan, waarop moet deze eigenlijk aangesloten zitten? Ik weet niet wanneer hij voor het laatste is gereviceerd, er hangt een ding aan van GRS dus hij is in iedergeval een keer gereviceerd |
#2
|
||||
|
||||
Wat ik zou doen als ik zo`n auto had gekocht:
meteen de G-lader eraf en laten reviseren door een vakkundig iemand, weet je meteen waar je aan toe bent en hoe je lader is. Heb 1 keer meegemaakt dat een G-lader plofte tijdens het rijden doordat hij al heel lang geleden gereviseerd had moeten worden.. Geloof me...dat wil je echt niet meemaken
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#3
|
||||
|
||||
als je niet weet wanneer die voor het laatst open is geweest, zou ik ook wat rene zegt, sowieso na laten kijken en dan eventueel een revisie doen.
maar als je gas geeft komt de druk meter toch boven de 0 waarde uit of doet de meter niks? grtz.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#4
|
||||
|
||||
ik ga morgen nog even voor de zekerheid kijken maar volgens mij gebeurt er dit op de meter: als ik rij en mijn gas los laat gaat hij naar de 0. Als ik gas geef gaat hij juist naar beneden dus naar de -0.6 bar ofso. Lijkt me dat hij de andere kant op zou moeten gaan...
Zodra ik weet wat voor druk mijn lader geeft ga ik nadenken over een revisie. |
#5
|
||||
|
||||
Niet nadenken over revisie...gewoon doen....
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#6
|
||||
|
||||
gewoon reviseren, je wilt echt niet de ellende hebben van een kapotte lader net als ik heb gehad. Check dit topic maar eens http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41996
__________________
Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
|
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Als je gas loslaat dan klopt het idd dat je meter onder de nul gaat. Je inlaat zuigt dan vacuum. Bij belasting van je motor , dus bij gas geven gaat je meter wel omhoog. Als het goed is Maar bij jouw gaat de meter de andere kant op als je gas geeft Zit ie wel goed aangesloten of zit op de kop |