#1
|
|||
|
|||
Boutjes en schroeven
BIj het demonteren van diverse onderdelen heb ik nu een bak met bouten, schroeven (interieur) en beugeltjes liggen in een emmer.
Deze wil ik weer 'als nieuw' hebben, want het ziet er niet uit als er roestbruine boutjes in je versgelakte bodem/interieur/exterieur zitten. Bouwmarktbouten gebruik ik liever niet, want dat ziet er niet origneel uit, en de maten zijn vaak te afwijkend. De schroeven (dashboard) zijn ook vreemde met kraagjes. Hoe maak ik ze weer netjes? Bij een bedrijf laten doen? |
#2
|
||||
|
||||
Nieuwe bestellen geen optie?
|
#3
|
|||
|
|||
Ik heb een bedrijf gevonden die voor 25 ex btw een halve emmer aan boutjes galvaniseerd (geen chroom uiteraard).
moeten ze wel schoon aangeleverd worden. Adres via PM. Mvg, jeroen |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Wil ik het ook wel voor regelen voor dat geld.Galvaniseren kost gemiddeld 50 cent per kilo,dus een emmer met 7 of 8 kilo voor 25,00 euro is goed betaald. michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |
#5
|
||||
|
||||
Yep, is zeker goed betaald.
Maar ik heb ze gewoon in een groot verfblik gegooid, spuitbus remmenreiniger erbij in leeggespoten, deksel er op en in de schutmachine van de verfboer gezet. Laat maar even draaien en ze komen er uit als nieuw. Die gamma zooi raad ik je ten stelligste af. Dat is pisbakkenstaal van hardheid onder de 4.0. Boutjes die je doorgaans gebruikt beginnen met hardheid 6.8. (motorblok 10.2 en hoger)
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#6
|
|||
|
|||
Staalborstel op een electromotor, daarmee maak ik alles schoon...
|