|
|||
|
|||
Maik040
Hallo mensen van het VW forum
ik zal me even voorstellen, ik ben maikel. 20 jaar oud, kom uit eindhoven heel lang actief geweest in de scooter race wereld. wou toch maar eens een mooie auto , vandaar dat ik maar een golf 4 gekocht heb. Draait op een 2Ltr benzine motor. ik hoop dat jullie het wat vinden, het is tenslotte mijn eerste auto Dingen die zijn veranderdt : 19 inch BBS Lemans Velgen Nieuwe voorgril zonder VW logo Achterspoiler Klep spoiler Alles in kleur mee gespoten (zelf gedaan) Xenon Verlichting Verlaagd (Lichte) Ground zero instalatie K&N Luchtfilter incl zo'n hele buis gedoe :P Het is een Comfortline uitvoering, dus MET airco, alles electrische enzo. Komen nog wel aantal aanpassingen, maar na 10k opgemaakt te hebben, moet ik eerst weer even sparen Last edited by Maik040 : 12-07-2008 at 11:05. |
|
||||
|
||||
Welkom,
Niet gek voor een eerste auto. De mijne zag er toen niet zo uit. Wat voor motor ligt er onder de kap ?? Groeten, LRR
|
|||
|
|||
Quote:
2.0 Ltr benzine motor |
|
||||
|
||||
Zeker niet gek voor een eerste auto mijn eerste auto was een gare 309 gti uit het jaar stillekes en natuurlijk welkom.
Grt Michel |
|
|||
|
|||
We zitten hier niet op het VWFORUM maar op VOLKSFORUM
Zonder dollen kerel, erg mooie auto! Heb je der nog plannen mee? Zit er trouwens lederen bekleding in of een Recaro? |