|
|||
|
|||
Rotti
Hey mensen!
Heb veel positieve verhalen gehoord over dit forum, dus dacht ik meldt me ook aan op het forum! Bij deze dus! Mijn naam is Daniel en kom uit het noorden des lands (Joure). Ik rijd een vw corrado 2,8 v6 24v. Ik hoop veel op te kunnen steken op dit forum want ben een beginnende knutselaar.... Hier nog wat foto's van mijn auto.... Last edited by Richard : 08-07-2008 at 12:39. |
|
||||
|
||||
Welkom, er zitten hier nog niet zoveel Friezen
|
|
||||
|
||||
beginnende knutselaar? neem dan aan dat je dat blok er niet zelf ingepropt hebt?
welkom iig.
|
|||
|
|||
Quote:
nee dat zal me nog niet lukken haha heb hem zo overgenomen van een kennis van mij.... |
|
||||
|
||||
Hee Daniel,
toch de weg gevonden. Kan je leuke ideeen opdoen kwa velgen etc. veel plezier hier
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 08-07-2008 at 12:39. |
|
||||
|
||||
Welkom! Nice Corrado!!! Grtz!!!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |