![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb weer een idee, nu even polsen of het haalbaar is. Ik zoek een achterkant van een type 2 bus, zo ongeveer 20 cm lang. Iemand enig idee waar ik daarvoor moet zijn? En wat dat gaat kosten?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Probeer VW Bus Brothers in Nijkerkerveen eens. Ik heb daar vorige week meerdere stukken bus en plaatwerk zien staan. Tja, wat gaat zoiets kosten???? |
|
|||
|
|||
![]() heb er ook nog wel een paar staan zitten zelfs nog aan de rest van de bus die voor de sloop zijn dus bel even dan worden we dat kwa geld wel eens.
Sjef |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat wil je maken dan, als ik mag vragen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() om in je woonkamer te parkeren ??
een kennisje van mij heeft dat pas gedaan met het front van de overleden splijbus van een maat van hem (een BMW had de achterkant v/d bus een meter korter gemaakt) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jep, alleen dan op de studeerkamer
|
|
||||
|
||||
![]() Cooo l man, waar gebruikt die hemn nou voor, een bar of kast? Of gewoon een stof happer in de kamer!
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() paul ging er een tv in zetten en dan de safari's open zetten om de drankjes op te parkeren.
|
||||
|
||||
![]() Het moet een boekenkast worden, idee moet ik nog verder uitwerken, net zoals ff bellen naar de mensen die er hadden staan. Druk druk druk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() noou ernst.. schiet eens op
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel origineel!