|
|||
|
|||
ARL intercooler (150 pk tdi) in een ASZ (130 pk) inbouwen??
Hoi ,
Wie heeft ervaring met het inbouwen van een ARL (FMIC, 150 pk tdi)) in een ASZ (150 pk tdi)? Moet er veel verbouwd worden of valt dit mee en zo ja, wat moet er zo al verbouwd worden en aan gedacht worden in hoofdlijnen. Tips/adviezen? bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
Ha leuk,
Ik ben ook met een soortgelijk project bezig alleen AGR. Bij mij vertelde ze dat je een ander front nodig had. Maar ja misschien een beetje eigenwijs maar ga het ga toch even passen en kijken. maar ik ga je topic volgen! |
|
|||
|
|||
Ben iid bezig om zoveel mogelijk info te verzamelen.
Een ASZ schijnt makkelijk te zijn, maar of ik ook een andere front nodig ben, dan weet ik dus niet, hoop het van iemand te horen. Zou leuk zijn als iemand dit al achter de rug had en zijn ervaringen kon delen. Blijkt het een mega stress karwei te zijn dan kun je/ik nog altijd een groter Side Mounted intercooler plaatsen van Eurojet. Dit schijnt ook goed te werken. |
|
|||
|
|||
Het gaat mij vooral om het vermidderen van de weerstand voor een betere flow.
Ik verwacht daar het meeste van omdat je turbo efficienter gaat draaien en verder weg van je surge grena komt. Ik wil de aansluiting turren de IC en de turbo daarom ook zelf gaan maken. |