|
||||
|
||||
Cruise Control MK3 Inbouwen
Ik ben op zoek naar een Vento en heb een leuke gevonden waar ik interesse in heb.
Eigenlijk wil ik ook graag Cruise-Control hebben maar dat zit hier niet op. Nu weet ik dat bij golf 4 het een kwestie is van hendel inbouwen en laten programeren bij VW. Nu is mijn vraag of dat bij een MK3 TDI van eind 97 het zelfde is of dat ik ook schakelaars etc bij de koppeling moet inbouwen. Alvast bedankt, Twan |
|
||||
|
||||
Heb dit via google gevonden op klik
Quote:
en nog een link: http://www.christiantena.pwp.blueyo...ag/tdi/ccs.html Last edited by Pedaalemmer : 21-02-2008 at 10:11. |
|
|||
|
|||
staan die hendels niet gewoon op marktplaats vaker... is dat niet gewoon plug en play.. ik was aan het denken om dit op mijn variant ook te doen... zeker een topic om te volgen... in die ad op mp stond dat het was voor alle diesel auto's maakt het verschil dan diesel of benzine...??
|
|
||||
|
||||
Schijnbaar
Quote:
geen idee of dit voor benzine ook geld. |
|
||||
|
||||
ok dan dat klinkt goed, dus geen reden om de auto te laten staan!
Hardstikke bedankt voor de moeite! Zaterdag maar even kijken dan naar de auto. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij MK3 op benzine word het gasklep huis nog met een kabel bedient.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus voor cruise control ben je dan wel effe bezig dan op een benzine....
|
|
||||
|
||||
Even een kick! Cruise control inbouwen voor diesel is dus gewoon een kwestie van P&P?
|
|
||||
|
||||
bij een TDI wel.
Is een kwartiertje werk! en werkt super! |
|
|||
|
|||
Quote:
yup, is plug & play bij iedere golf die standaard al is uitgerust met electronisch gas e.d. voor bijvoorbeeld de TD's waar de dieselpomp nog kabel bedient is moet je een vacuum-bediende cruise control inbouwen en dat is wel even wat meer werk.......... dat laatste wordt hier voor een benzine golf beschreven: http://www.vwgolf-info.nl/mk3/ onder handleidingen; goed opgezette PDF files met duidelijke foto's Last edited by 3wheel : 05-07-2008 at 17:48. |