|
||||
|
||||
slot
,
limo-cruiser Last edited by zilver-edition : 29-09-2008 at 07:28. |
|
||||
|
||||
vind het niet zo'n gekke prijs hoor.
ziet er ''netjes'' uit, leuke motor, leuk interieur, leuke velgjes, leuke schroefset. worden wel gekkere prijzen gevraagd!
|
||||
|
||||
[QUOTE=marving60]vind het niet zo'n gekke prijs hoor.
ziet er ''netjes'' uit smaken verschillen natuurlijk
|
||||
|
||||
Hoezo smaak? Ik zeg niet dat ik het een mooie auto vind. maar ik vind de prijs niet te gek.
Zitten nette onderdelen aan die het de prijs waard maken
|
||||
|
||||
ben het met marvin eens, ik vindt hem ook nog best wel vet ook.
of ie het geld waard is, is het tweede!? als je hem zo zelf moet maken redt je het denk ik niet voor dat geld, maar als je hem natuurlijk niet zo wilt is het wel veel
|
||||
|
||||
16 klepper schroefset leer...
mwah...kan gekker voor die prijs.. wel stoer dingetje om te zien.. |
|
|||
|
|||
Vind het met al die extra's ook geen rare prijs, kwestie van smaak maar ik vind hem wel leuk...
|
|
||||
|
||||
idd smaken verschillen
|
||||
|
||||
is dat niet de passat van misha-tdi of zoiets? En tegenwoordig als er roest op een auto zit, dan is het al een "ratlook". Terwijl het gewoon een roestbak is,haha. Maar ja, zolang het verkoopt....
|
|
||||
|
||||
Ik begin me zo langszamerhand meer te ergeren aan het gezeur over hoge prijzen dan aan de hoge prijzen zelf.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vindt de prijs ook zo gek nog niet...
|
||||
|
||||
klopt was mijn oude wagen en net wat gelukkig sommige nog wel snappen die prijs maak hem er eens voor en je houd ervan of niet....maar op de meetings stonden er genoeg bij te kwijlen! dat zullen nu de mensen zijn die beweren dat het niks is...
maar wat word er gevraagd voor leer? en die koplampen, en verbreed staal in 16inch met dunlop's en een 2.0-16v... ga zo maar door ...en roest? zul je niet vinden op die auto ...en ook toen die nog origineel was had die geen roest! tis idd geen rat! maar ratlook/street rod... dat is de style van de auto! ik vind hem zelf wel nog steeds dik als het geld erwas kocht ik hem weer! |
|
||||
|
||||
en daar komt bij tis een goed onderhouden auto niet alleen looks!! en dat is toch helaas vaker het geval!
voor de wel geintreseerden: 2 mankementen: airco doet het wel maar een lager maakt herrie,en de warme start is niet zo denderd, je moet dan lang doorstarten! that's all Last edited by mischatdi : 28-09-2008 at 16:04. |