|
||||
|
||||
heilige poep, das poetsen
|
||||
|
||||
Damn!
|
|
|||
|
|||
Tjezuss
Dat is niet even snel wassen. Lijkt me wel een week werk. Maar er staat dan wel weer een "nieuwe" auto. |
|
||||
|
||||
Het enige wat hij niet heeft opgepoetst is de kilometer stand Of mijlen stand
|
|
|||
|
|||
zo kan je lease bak weer toon baar maken
|
|
||||
|
||||
Holy cracamoly, dat is echt vakpoetswerk.
Wou dat ik zo'n vrouw had!! De vorige eigenaar moet trouwens wel een ontiegelijk zwijn geweest zijn om een VW zo te behandelen |
|
||||
|
||||
Die kan goed poetsen!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan je vertellen dat voor een lease auto deze nog heilig was........ |
|
||||
|
||||
Quote:
zn auto is ongeveer nog minder waard dan het arsenaal aan poetspul dat ie er op los laat...` |
|
||||
|
||||
Zo hé die weet wat poetsen is, die meneer mag mijn Corrado ook wel een keer zo poetsen
|
|
||||
|
||||
It's amazing Mike.
Dat autoglym (autoglim) nog bestaat, kun je dat hier nog wel krijgen? dat is toch iets van vroeger, of heb ik dat mis? Maar hij ziet er weer zeer netjes uit. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is dat dan weer opnieuw op de markt gezet. Autowinkel staat hier een best schap vol mee.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wel echt mega mooie foto`s ook.. net een spiegel, dat plaatwerk van hem.. foei wat een poetsfriemel heeft die kerel..
lijkt wel een nieuwe auto..
|
||||
|
||||
Valt het niet op hoeveel merknamen hij noemt? Gewoon een verkooptrucje dus.
Maar wel netjes gedaan in ieder geval. Mag hier ook wel eens langskomen.
|
||||
|
||||
Quote:
valt het je niet op dat het op een detailing forum staat die merknamen zijn daar hetzelfde als VW hier.
|
||||
|
||||
zoooo... die is goed met poetsen.
|
|||
|
|||
Quote:
ja zeker weet er alles van al zijn de regeldjes wel beetje strakker aan het worden bij de meeste maatschapijen |
|
|||
|
|||
hahaha volgens mij ken jetteracing hier nog een puntje aan zuigen........
|
|
||||
|
||||
Mooi man...hier zit inderdaad vreselijk veel tijd in.
Ben vandaag begonnen met het detailen van een Caravelle T5, dezelfde kleur als deze Bora. Ook wassen,kleien,polijsten met verschillende pads,ontvetten,waxen,etc.. Gaat veel tijd in zitten. Heb vandaag alleen het dak gedaan, maar het resultaat is gewoon super na zoveel werk.