|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst T2B *new pics*
Heej mensen,
Vanmorgen mijn nieuwe aanwinst opgehaald. Een T2b pickup uit '77. Hij heeft wel wat plekjes, maar daar kijk ik doorheen GELUKKIG was ie al verlaagd Hier de foto's: Greetz Ruud
AiRhEaD StAy (AiR)cOoL '69 T2a westfalia camper Last edited by (B)ruud : 04-06-2008 at 21:36. |
|
||||
|
||||
weet nog niet wat ik van de kleppen vind.. origineel is het wel...
zitten de ori kleppen er nog onder?
|
||||
|
||||
Ik vind hem vet!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee Tjaap, die bevestigen heel anders... Op Marktplaats staat nog wel een originele brede Westfaliabak. Is dat ook trend, je laadbak verbreden? Of wacht... een brede bak kopen en die versmallen, dat zal tegenwoordig modern zijn?? Jens Last edited by Zeend : 27-08-2007 at 20:08. |
|
||||
|
||||
Ruige bak!!!
Mooi contrast tussen matte kleur en wiel doppies!
|
|||
|
|||
vette pick up
|
|
||||
|
||||
Zo heb nog een kleine update over Optimus Primer:
De whitewalls staan 'm goed...alleen staan ze een beetje 'open'. Maarja..is op de foto nie echt te zien
|
||||
|
||||
Heel vet!
|
|||
|
|||
dikke sjit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Als je er doorheen kijkt heb je nog heel wat laswerk Grz Ron
|
|||
|
|||
mooi bussie
hoe is de bus verlaagd? nog steeds comfortabel ? veel plezier er mee. mvg bert |
|
||||
|
||||
Hij is alleen met een verstelbare vooras verlaagd, op z'n max laag en achter 2 tandjes.
Comfortabel???Nope.. ...het enige wat nog een beetje veert zijn de stoelen en die zijn ook al helemaal uitgezeten Maar daar gaat het mij dan ook nie om Low and slow zullen we maar zeggen.
|
||||
|
||||
Gelukkig hoef je niet ver voor het IKW te Budel
Nice bus
|
||||
|
||||
Heb 'm vorige week vrijdag verkocht!
Dus nu maar weer uitkijken naar iets anders Ben druk aant zoeken, maar valt nog nie mee