|
|||
|
|||
sonneland wit ??
graag reactie of iemand hier weet of er een wit sonneland cabrio dak gemaakt wordt voor een type 1 golf !!
heb diverse site's bekeken maar kan niet een concreet antwoord vinden. mzzl.
|
||||
|
||||
Volgens mij kon www.cabriodak.be zo'n dak leveren. Uit een verhaal wat ik ooit gelezen heb is een wit/beige dak geen aanrader.
|
|||
|
|||
wat zou er mis zijn met wit ?
ik "moet" een witte kap hebben... carrosserie is goud kleurig en dak is wit/beige origineel !! zwart of andere kleur zou dus absoluut niet staan. overigens die gast in belgie kon alleen wit pvc leveren !! toch bedankt voor het mee denken.
|
||||
|
||||
uhm, het schoonhouden? vlekken? hars? vogelstront?
(vegen/beschadigingen door het inklappen/ingeklapt zitten van de kap) die zooi krijg ik zelfs soms niet uit mn donkerblauwe dak En ik heb een donkerblauwe/paarse cabrio met creme leren interieur, kaphoes etc. En zou ook echt dolgraag een creme dak willen hoor
|
||||
|
||||
hey hoi,
volgens mij bestaat een wit sonnenland dak niet, niet standaart iig, wit pvc bestaat wel, je zou Johan van cabriodak.be kunnen vragen om er 1 te maken, hij heeft er vorig jaar ook 1 gemaakt van alcantara, dus moet wit ook wel kunnen. maar dan zit je vrees ik wel met het [prijskaartje. greetzz peter |
|
|||
|
|||
Quote:
inderdaad, heb die belg al om een prijsopgave gevraagd !! en ook hij zij dat ze niet meer ( !!! ) leverbaar zijn. dit weekend naar DUB05 mischien nieuwe info bemachtigen.... thanks !