![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mensen.
Ik heb afgelopen weekende een auto geraakt.. nu is mijn rechte draag arm krom die had ik vervangen. en het stuur van me golf stond weer recht. Nu is het zo sinds ik dat vervangen hebt. pokt er wat aan de rechtervoorkant als ik rem. heeft iemand dit eerder gehad en of heeft iemand een idee wat het kan zijn? Bouten zijn 2x na gelopen, dus moeten goed zijn aangedraait. MVGr ron Last edited by Ron89 : 27-06-2008 at 17:29. |
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk ligt je koppakking eruit.
-witte rook = water -zwarte rook = onverbrande brandstof -blauwe rook = olie hoelang heb je het probleem al en zakt je koelvloeistof peil? grtz.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi geert, of het koelvloeistofpeil zakt weet ik niet. want het is zo dat ik die golf voor een prikkie kan kopen(omdat hij zo hapert,rookt) en hij heeft al een andere auto...zodoendes. Maar roken doet hij sochtends zobieso met het wat koudere weer... als het alleen de koppakking is,dan s dat het probleem nog niet.. maar hapert die daar ook door dan? kan dat niet de pakking van de caburateur zijn? mvg ron |
|
||||
|
||||
![]() Witte rook is idd koppakking!,, Kan zijn dat tie daar van gaat haperen,, dan spoelt tie door het lek kvs mee bij de zuigers zeg maar.
Maar kan ook cab zijn
|
|||
|
|||
![]() oke
ik zal vandeweek eens kijken of ik hem zal nemen. zijn er nog meer dingen waar ik evt. op moet letten? Gr |
|
||||
|
||||
![]() bedoel je in het algemeen bij het kopen van een golf 2?
dan moet je letten op de roest (subframe , wielkasten , spadbordranden , onder de ruiten) en of de koppeling nog oké is. km stand goede bandjes is ook altijd mooi meegenomen en remblokjes APK , onderhoudsboekjes (ingevuld) ja en zo nog veel meer dingen. maar ik weet niet of je dat bedoelt.