|
||||
|
||||
Golf1 chassis in stukken slijpen
Hey,
Omdat mijn golfje toch echt weg moet en het niet weg gaat voor een redelijke prijs wil ik het chassis in stukken slijpen.. Portieren en luiken zijn goed verkoopbaar maar wat nog meer?? Zat te denken aan het dak met stijlen en het voor front en achter plaat Wat nog meer? Suggesties bestellingen enz |
|
||||
|
||||
achter binnenspatbord?
Heb nog een rechter nodig
|
|||
|
|||
zal je vast uit een droom helpen slijp niks kapot je verkoop er bijna niks van tot helemaal niks. zet de body ff op marktplaats onder cross auto s ben je em zo kwijt!
|
|
||||
|
||||
en het is zonde...
|
||||
|
||||
helemaal kaal halen, 26 cent per kilo in knip één.
Bonus: de Einzer is weer wat zeldzamer! Malus: een half forum wordt gefrustreerd.... Jens |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik zou de chassis balken er uit halen, die worden meestal het eerst in elkaar geduwd
|
|||
|
|||
ik zou em niet slijpen.. meeste is gepuntlast en als je die nou gedeeltelijk in boort kun je die makkelijker verkopen. meestal wil het niet helemaal in 1 keer los gaan daarom een bijtel en een hamer doet wonderen.
als je dan alles op marktplaats en speurders.nl zet ben je der zo van af. Is wel aardig wat vraag naar. btw.. het voor front is die nog goed of redelijk goed? |
|
|||
|
|||
wat wil je er compleet voor hebben zijn de spatborden nog goed achter randen en achter paneel waar de licht unit's zitten.
en waar kom je weg.. messchien pics. |