|
||||
|
||||
Foto's 1ste VW treffen Leer(Duitsland)
Zow...Het is de morgen na een druk weekend wanneer ik dit type.
Vrijdag de street legals in Drachten,Zaterdags de TT in Assen en zondags de 1ste int VW treffen in Leer. Heb me weer uitstekend vermaakt dit weekeinde. Zondagmorgen was Rianto's crib the place to be om te verzamelen en om kwart over 11 de colonne in beweging gezet naar het duitse Leer. Aldaar aangekomen de auto's geparkeerd en even bijgepraat met alle clubleden. Daarna een ronde gedaan over eht grote terrein. Voor een eerste keer was de opkomst erg groot waaronder ook een groot aantal Nederlanders. Deze sleepten ook een 1ste plaats bij de golf 1's,en een 3de plaats bij de golfjes3 weg. Al met al een erg leuke dag,en zeker een aanrader voor volgend jaar. hieronder een kleine impressie. De rest van de 287 foto's staan onder deze link. http://www.mijnalbum.nl/Album=8KHR6XQ7 Mvg VWteamPG crew. |
|
||||
|
||||
Was inderdaad een leuke meeting. Ik was samen met ErwinG60 in de Corr.
We zagen jullie nog wel staan, maar jullie waren zo druk met elkaar in gesprek dat we maar niet gestoord hebben. Stonden enkele zeer fraaie Einsers tussen (oa die oranje hierboven) Volgend jaar weer !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Ik ben ook van plan er volgend jaar heen te gaan ,zeker na het zien van de foto's !
Heb zolangzamerhand de nederlandse meetings wel gezien ........
|
|||
|
|||
Hier mijn pics. Voor pics op groot formaat graag een pb sturen.
|
||||
|
||||
Quote:
ik wil zo'n mk5 bumpert... ja maar dan moet je hem overspuiten... ach joh, doe ik hem toch gewoon half...
|
||||
|
||||
Quote:
Aankomend weekend is er in Lingen een meeting dat is ook niet zover over de grens. Was vorig jaar ook een erg mooie meeting Word georganiseerd door VW/Audi Team Lingen is echt de moeite waard.
|
||||
|
||||
ik geloof niet dat ik ga, de mooiste autos zijn volgens mij die van de Nederlanders....!!!
|
||||
|
||||
er staat wel degelijk veel mooi duits spul tussen hoor.
het is zeker de moeite waard. afgelopen zondag in leer voor ik goed geslaagd en ik ga as zondag naar lingen |
|
||||
|
||||
Of zou je ook alleen maar voor de curryworsten heen gaan !!!!!
|
|||
|
|||
incredible cars!!!! like them all!
|
||||
|
||||
Clinton heeft nu ITB`s op z`n motor?
Nice!
|
||||
|
||||
Quote:
Al een mooi poosje alweer.. Reed die verleden jaar ook al mee. Maar gaat als de brandweer,de webers hadden het er op lelystad erg moeilijk mee |