|
||||
|
||||
water in koffer
hallo iedereen. ik heb een golf 2 met open dak. en er komt altijd water in men koffer. kan dat zijn dat het van men open dak naar binnen gaat en zo naar men koffer stroomt? wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Kan inderdaad aan de waterafloop liggen,dan is 1 van de leidingen lek. Heb Hetzelfde met mijn Mk2 gehad.
Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
en kan er me iemand zeggen wat ik hieraan kan doen? ben nog maar een beginneling
bedankt |
|
||||
|
||||
mn broer had ook water in de kofferbak maar dat kwam geloof ik via de achterlichten binnen.
je zou eens met een tuinslang erop kunnen spuiten. eerst op de achterlichten, en daarna je klep open om te kijken of er wat in is gekomen. en dan daarna steeds iets hoger spuiten en steeds ff kijken in je kofferbak of het al lekt.
|
|||
|
|||
dak dicht doen ?....
|
||||
|
||||
Afwaterkanalen van het schuifdak die in de kofferbak uitkomen?
|
||||
|
||||
had al geprobeert met hoge drukreiniger en er kwam niets via de lichten binnen. het komt van men open dak. maar hoe kan ik dit oplossen?
|
|
||||
|
||||
je hemel eruithalen en kijken waar het precies langs komt.
misschien moet je ergens een rubber vervangen.
|
||||
|
||||
oke dat zal ik morgen direct eens bekijken.
|