![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey hallo,
Ik ben Pieter, kom uit Breda en ben 29 jaar en bezit al 10 jaar een Rallyegolf! Ik geloof nooit dat ik hem ooit nog verkoop! gr. pieter ![]() Last edited by Rallyeg6027 : 15-06-2008 at 21:32. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Pieter , welkom hier!
Al 10 jaar een Rallye, en nog nooit met je gesproken...voor zover ik me kan herinneren. Het ergste is, ik heb hem dit jaar 9 jaar, dus we moeten ons toch wel eens ergens getroffen hebben...
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Prachtige auto heb je. En groot gelijk dat je hem nooit meer verkoopt!
Heb jij toevallig geen andere wielen onder deze gehad? |
|
||||
|
||||
![]() Nice ride!!!
Ik heb hem nog nooit gezien hier in breda. Maar als je een witte mk1 ziet knipperen met lampen ben ik het ![]() Foto's geschoten in drimmelen? Greetz
|
||||
|
||||
![]() Altijd leuk, een mede-Rallye-eigenaar!
Wat zijn de specs?
|
||||
|
||||
![]() Strakke bak hoor!
Op je 19de een rallye en dan na 10 jaar nog zo eruit zien?! Had ik niet moeten doen, hadtie wrsnlk in de kreukels gelegen.. En idd, niet verkopen!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ Rallyegolf driver: Ik heb even gekeken op mijn kentekenbewijs en ik heb gelogen ![]() ![]() @ Marco 20VT: dank je voor het compliment! en voor zover ik weet heb ik er nooit geen andere wielen onder gehad, ja alleen de eerste winters, zwarte vijfspaaks @ Marving60: Thanx! Hij rijd toch echt al een bijna een decennia rond in de omgeving van Breda! En inderdaad de foto's zijn genomen in het pittoreske drimmelen. @ Veedubber: De specs zijn eigenlijk helemaal niet zo spannend! Chip + Poelie en dat is eigenlijk alles qua motor, vorige week wel mijn Glader gereviseerd! ![]() @ Benlukkie: Ik ben er dan ook erg zuinig op, jammer genoeg komt er nou wel wat roest opzetten ![]() gr. pieter gr. pieter Last edited by Rallyeg6027 : 17-06-2008 at 15:33. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Pieter, leuk dat je na al die tijd toch het Volksforum hebt gevonden, en wij op onze beurt zo jou hebben gevonden! Je RallyeGolf was ons al langer bekend
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wow! Mooie auto hoor heb je nog nooit zien rijden
![]()