|
|||
|
|||
Jo-oldschool
Ik zit al een tijdje op het forum maar zal me eens voorstellen.
Mijn naam is Joost en woon in Spijkenisse. Sinds begin december 2008 ben ik in het bezit van een Jetta 1300 uit '88. Sommige zullen hem misschien wel kennen van een aantal meetings. Over het uiterlijk ben ik redelijk tevreden zijn echter wel een aantal dingen die ik nodig moet aanpakken. Auto is dit jaar door de vorige eigenaar helemaal gestript, op de motor na. Kleine dingen zoals de wielkasten heb ik inmiddels al kaal gehaald omdat er wat roest onder de lak zat. Momenteel ben ik bezig de 13' Mangels opnieuw te polijsten. Dit lukt aardig en worden weer als nieuw, zal binnenkort wat foto's posten. Dit voorjaar zullen optisch nog wat veranderingen plaats vinden, maar daar ben ik nog over na aan het denken.. Hieronder wat foto's, ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen. Last edited by Jo-oldschool : 13-01-2009 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Welkom!!
Wederom een Jetta driver erbij, das altijd goed Je foto's doen het alleen niet
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat gaaf, erg nette jetta zo.
Laatste tijd erg veel gerolde auto's hier op het forum, kunnen binnenkort wel een roller meeting houden :P
|
|||
|
|||
Quote:
Haha idd veel gerolde auto's, deze is gespoten... Vraag me niet waarom, lijkt mij makkelijker om hem te rollen. Ik zal ook eens wat foto's van het project posten, heb ik allemaal gekregen bij aanschaf van de auto. Roller meeting, wat een goed idee |
|
||||
|
||||
Echt een gave wagen, heb m op de Flowerdome meeting uitgebreid bewonderd. Toen stond ie te koop d8 ik, maar jij hebt m nu dus
Oud type grille zou m wel wat verder afmaken trouwens, hoort bij de deuren he |
|
|||
|
|||
Quote:
Tnx voor je reactie! Heb idd gedacht aan een oud type grill, is in principe zo gedaan toch? Dat maakt hem wel af ja, oud interieur/deuren! Twijfel ook aan de velgen, ben ze nu aan het polijsten en wordt heel mooi maar iets van ATS'en zullen hem ook goed staan denk ik. Ga iig achter spoorverbreders plaatsen voor een iets dikkere look. |
|
||||
|
||||
welkom nice jetta
|
||||
|
||||
funny spiegeltje!
|
|
||||
|
||||
Mooie Jetta
En inderdaad misschien eens een meeting van matte auto's houden hoeft er in ieder geval niet gepoetst te worden van te voren.
|
||||
|
||||
Die stond tijdje terug te koop in steenwijk klopt dat.
verder gaafe jetta. |
|
||||
|
||||
Hey Joost, leuke Jetta maar dat wist je al.....
Dakrubbertjes gaan helemaal goedkomen ..... Suc6 ermee verder (ps Ik zou deze wielen laten zitten,staan er heel dik onder)
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt heb hem in Steenwijk gekocht.. Tnx voor het compliment! |
|
||||
|
||||
strakke Jetta!
had em zelf ook al eens te koop zien staan.. heb nu zelf ook sinds kort 1 spijltje Rocks! |