![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eh..........die kerel die ergens 'onder een brug' woont....en een erg leuke 75er Golf 1 met Fuchsen heeft...?
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Dat meen je niet !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij zal er geen grapje van maken denk ik...... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal een berichtje in het gastenboek achterlaten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heheheh natuurlijk! Gastenboek gaat vol.
Nog al een trouwstel. Scheelt maar drie weken met onze datum ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vind roy een beetje lafjes, hij wil geen vrijgezellefeest.
Zou mijn vriend niet wezen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Peet,maar goed dat jij zo vader wordt (kan ik weer iets terug doen hahaha)
![]() @; Stijn, gefeliciteerd! ![]() @; Langedaik,Ja heel lafjes. ![]()
|
||||
|
||||
![]() later! 4juli, wel toevallig!
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd (beide trouwens)! Ik ben trouwens net getrouwd..op 07-07-07...in ...inderdaad,mijn eigen Golfje 1..
![]()
|
||||
|
||||
![]() allen gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gefeliciteerd,wil ook graag wat foto's zien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zal eens wat foto's opzoekrn.Ik heb er helaas niet zo heel veel met de auto.
Was wel apart,ik heb de auto hiervoor speciaal weer rijklaar gemaakt..deze stond al 4 jaar stil. Na aanleiding daarvan staat de auto nu weer voor de deur en is het GTI virus weer gaan kriebelen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idem! Wat een nieuws allemaal, weer 2 forummers die gaan trouwen en iemand die, net zoals ik op korte termijn, ook vader gaat worden, PROFICIAT!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm wie is de ceremoniemeester
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahaha ![]()