|
||||
|
||||
Maykel's Edition One...(schroefset!)
hallo mensen,
ik zal mezelf eerst even voorstellen. ik ben Maykel Diepeveen ben 22 jaar en kom uit het oh zo mooie *kuch* Renkum (dat ligt bij wageningen/Arnhem).... mij hobby is toch wel VW's ik heb nog een Golf mk1 LX, daarvoor nog een golf 2 cl, polo coupé en een golf 2 Edition One gehad. maar nu heb ik eindelijk weer een Edition One! het is een 1.8 8v gti Edition One met leer, wat overgens wel erg netjes is! is met veren verlaagd, waar snel verandering in komt, moet wel een schroefset onder komen natuurlijk he :mrgreen: de achterbumper is ook mat zwart geouwehoert ofzo dus even bumpertje zoeken en laten spuiten. voor de rest zitten er G60 lijsten om en BBS RM's. de rm randen worden denk ik gepolijst en komen nieuwe boutjes in. paar mooiere bandjes erom dan nog een setje orginele achterlichten. dan komen we al een heel eind dacht ik zo :mrgreen: hier de pics ciao! Maykel Last edited by Maykel1986 : 18-02-2008 at 21:11. |
|
|||
|
|||
Leuke auto, mooi interieur ook !
Een setje orginele koplampen en achterlichten zou hem naar mijn idee afmaken . |
|
||||
|
||||
ja er komen zowizo orginele achterlichten in.
de rest van de verlichting is ook niet 100% naar mijn smaak. dus alles op z'n tijd he |
|
|||
|
|||
Nette auto Maykel...
|
|
||||
|
||||
1.8PF? alweer eentje?
Leuke auto..welcome
|
||||
|
||||
thnx bart!
en rené, nja een PF ja heb eerder een Edition gehad, was ook een PF... |
|
||||
|
||||
Mooie Wagen Hoor!!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, leuke edition !
|
|||
|
|||
mooie mk2 .
|
||||
|
||||
mooi leer interieur zo zie je ze niet vaak
rest van de auto ook mooi
|
||||
|
||||
thnx voor de leuke reactie's allemaal!
|
|
|||
|
|||
Mooie Edition ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
Mooi karretje,
en PF Rock's Gr Lars
|
||||
|
||||
thnx!
Last edited by Maykel1986 : 17-02-2008 at 22:07. |
|
||||
|
||||
Leuke basis. Vind dat leer alleen niks.
|
||||
|
||||
dat kan, dat is denk ik ieder voor zich
|
|
||||
|
||||
heb waarschijnlijik setje orginele koplampen en verstralers gekocht.
en ik hoop deze week oranje knipperlichten binnen te krijgen. en morgen (maandag) ga ik even een schroefset zien te scoren. we gaan voor laag en orgineel |
|
|||
|
|||
Quote:
daar houden wij van! vette bak hoor! idd alles netje origineel houden.. |
|
||||
|
||||
dat is wel het mooiste idd. het zijn de kleine dingen die het doen
|
|
||||
|
||||
schroefset zit dr onder!!!
gelijk tegenvaller, me aandrijfas rechts flikkerde zo uit m'n wiel-naaf. gelukkig had jeffry nog een as liggen kompleet, dus dat is al gemaakt. echt nog bedankt kerel!!! hier wat foto's. maak nog foto's in het licht!