|
||||
|
||||
Vrij programmeerbare ontsteking
Ik ben op zoek naar een vrij programmeerbare ontsteking (of hoe dat ook mag heten), die werkt met een dis systeem (zonder distributor dus), en 4 losse bobine's. Ik ben van plan een carb ombouw te doen, en gebruik dus geen injectie. Ik zoek dus niet een vrijprogrammeerbare computer die met injectie werkt. Heeft iemand enig idee wat voor systemen er te krijgen zijn die ik hiervoor kan gebruiken, en waar ik deze systemen kan krijgen? Ik heb gehoord over Megajolt of zoiets, maar ik kan hier verder weinig informatie over vinden, en ook nergens waar ik dit systeem eventueel zou kunnen kopen. Heeft er iemand enig idee??
Alvast bedankt, Armand |
|
||||
|
||||
Hey Armand.
Zoek eens in google op MSD ignition,of neem contact op met bolku hier op het forum. Je kunt het ook bij Biesheuvel of Limpex Autosport proberen. Gr Jan. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 05-06-2008 at 21:27. |
|
||||
|
||||
O.k nou iedereen alvast bedankt voor de info, kan ik weer even verder overdenken. Ben er nu nog niet aan toe, maar als het zover is post ik het wel.
Groeten Armand