|
||||
|
||||
Originele GTI
Hallo allemaal,
Ik ben Joost uit Alkmaar, vaste bezoeker van de webside en nu ook lid van volkforum. Ik heb al diverse VW's gehad (GTI's, tpe l, II, II, G60, cabrio, polo 6n, G40) en ben nu in het bezit van een originele GTI type ll. Ik ben nu op zoek naar een andere VW, dus als je wat leuks te ruil hebt hoor ik het graag. Hieronder een omschrijving: Aangeboden: - VW Golf GTI 1.8 8V 79KW - Bouwjaar 1990 - KM stand 250xxx - APK September 2008 ( nieuw APK geen probleem ) - Centrale vergrendeling - Sony speakers voor en achter - Goed werkende boardcomputer - Mistlampen - Trekhaak - Originele GTI einddemper - Originele GTI pook - Originele GTI grill met rood lijntje - Originele GTI velgen - Origineel GTI Interieur in werkelijke nieuwstaat Een van de weinige nette originele GTI type II op Marktplaats. Van liefhebber voor liefhebber. Eventueel (in)ruil VW mogelijk. Stuur een mail met wat je aanbiedt en ik laat weten of ik het wat vind. Indien telefonisch niet bereikbaar, stuur een mail. Zolang de advertentie op Marktplaats.nl staat is de auto nog te koop. Forumprijs € 1700,- link marktplaats voor foto's: http://auto.marktplaats.nl/volkswag...&fta_ind=2&fs=1 Groeten Joost Last edited by joost_hulst : 20-07-2008 at 16:14. |
|
||||
|
||||
wat is het kleurnr van deze auto als ik vragen mag.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet hoe de kleur exact heet, maar het is op de foto's toch goed te zien??? Het is overgens wel de originele kleur zoals de auto af fabriek geleverd is. |
|
|||
|
|||
Kleurnummer staat niet buiten op de auto geschreven he
Wielen zijn van golf 3. Deurpanelen horen niet bij het int volgens mij. verder een nette auto. |
|
|||
|
|||
Quote:
denk het wel want die had ik ook in mijn G60 zitten .... leuke auto ...jammer dat je er geen forum prijs op hebt |
|
|||
|
|||
Quote:
Stoelen en deurpanelen komen niet overeen qua kleurstelling toch?? Ik heb die deurpanelen ook gehad maar toen bij een een grijs electr recaro interieur. Dat was wel origineel. |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het interieur origineel zo geleverd, de stoelen hebben namelijk ook een rood lijntje, alleen dit is bijna niet op de foto te zien, ik kan er trouwens naast zitten....
Bij deze tevens een forumprijs: € 1700,- |
|
||||
|
||||
als je zoveel golfjes hebt gehad weet je toch ook wel dat het kleurnr achter in de kofferbak op de bekende sticker staat.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat het er staat, heb alleen nog niet gekeken. Voor diegene die het heel graag wil weten, wil ik vanavond wel even kijken, ben nu namelijk aan het werk. |
|
||||
|
||||
De kleur is LA6Z, calypso groen. Leuke auto, gave kleur en 5deurs. Jammer van de trekhaak.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Top! Dank je! Scheelt me weer even zoeken.... |
|
|||
|
|||
Die deurpanelen horen er gewoon bij, had ik ook in mijn g60...
|
|
||||
|
||||
En een upje voor mezelf....
Heeft er niemand een leuke VW te ruilen voor mijn auto? Eventueel met een kleine bijbataling van mijn kant. |
|
||||
|
||||
Upperdepup