|
|||
|
|||
Us knipperlichten
US knipperlichten universeel voor iedere auto! Door de set aan te sluiten op het standlicht en de knipperlichten, branden je knipperlichten altijd (zwakke 'lichtsterkte') als je je stadslicht aan zet. Als je vervolgens knippert, knipperen ze met volle lichtsterkte (sterk - zwak - sterk - zwak)... Dit onderscheid is groot dus er kan geen verwarring ontstaan...
Je krijgt 2 kleine geisoleerde printplaatjes waarop de elektronica gemonteerd is om dit mogelijk te maken, dit is dus spatwaterproof. Daaruit komen 3 draden, 1 sluit je aan op standlicht+, andere op knipperlicht+ en de andere sluit je aan op je knipperlicht zelf... Dus niet meer klooien met andere fittingen, lampjes, etc, maar gewoon aansluiten en klaar. Eigen risico. Bestaat uit: - 2x 'unit' met 3 aansluitkabels (1 unit per knipperlicht) Prijs: 20,- euro (verzendkosten 2 euro) Foto set: Voorbeeldfoto: Aansluithandleiding: Klik hier Reactie via pm graag! Last edited by MellyVille : 23-05-2009 at 15:29. |
|
||||
|
||||
Kun je zo'n setje ook gebruiken na xenonombouw?
|
|||
|
|||
Ja, staat los van je koplampen... je stadslicht is geen xenon en brand dan mooi niet meer... (kan je wel intact laten mocht je dat willen hoor, alles kan)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Om een lang verhaal kort te maken: Officieel mag het NIET! Er mag geen continu brandende ORANJE verlichting zijn aan de voorzijde. Suzuki's e.d hebben een WIT standlichtje langs de knipper. Het wordt echter gedoogd dus je loopt alleen risico als meneer agent de hele dag al geen bekeuring heeft uitgeschreven..... Mocht je toch eens aangehouden worden gooi dan ff het balletje op dat bij modernere BMW's de contourverlichting ook doorschijnt aan de voorzijde, hierdoor heb ik alleen nog maar een paar waarschuwingen gehad.....
|
||||
|
||||
us knipperlichten
hey kerel,
ik heb ook een setje van mijn schoonbroertje gekregen werk echt fijn. en ziet er natuurlijk ruig uit. hier een foto. greets eddy |
|
|||
|
|||
Het aansluiten spreek voor zich?
Lijkt mij misschien wel leuk voor m'n Kever namelijk! |
|
|||
|
|||
@ Berrychello, je krijgt er een simpele handleiding bij, is echt heel makkelijk!
Het resultaat bij mij: |
|
|||
|
|||
Gemonteerd! Het was even zoeken naar de juiste draden (er is nogal wat gerommeld met de kabelboom), maar het is gelukt!!
Alleen stadslicht: Stads+dimlicht: En de alarmlichten en knipperlichten werken ook gewoon: |
|
||||
|
||||
Ook bij een VW Golf mk3 werkt het .
Hier wat pics: Gaan vandaag alleen andere knipperlichtunits in hahahahaha, maar dat komt wel goed.
|
|||
|
|||
is het trouwens normaal dat die dingen zo warm worden? en kan dat geen kwaad als je het weerstandje helemaal aftaped?
|
|
|||
|
|||
Ja dat is normaal, de weerstand word warm. Het is een keramische weerstand, die kan daar tegen!
|
|
||||
|
||||
Ik heb t ook in mn golf 3 zitten, alleen ik heb duplo lampen ervoor gebruikt.
Dus gewoon wit licht, en knipperlicht is ook wit. Schijnt wel gewoon te mogen
|
|||
|
|||
Quote:
Mag idd gewoon, knipperlichten voor moeten wit of oranje zijn en stadslicht mag alleen wit? schijnen |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig maar... weinig zin om elk jaar mn halve auto te moeten terugbouwen om door de apk te komen haha... Alleen xenon ff verwisselen voor H4 halogeen, auto omhoog en klaar weer
|
||||
|
||||
Quote:
of alleen even met de APK de oranje glaasjes eraf schroeven... dan heb je ook wit stadslicht en wit knipperlicht met deze US setjes
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |
|
||||
|
||||
o ja tuurlijk haha :P
|
|||
|
|||
Het slimste is om de schuifjes / connectors aan de set te maken, dan kan je ze in 10s eruit halen. En ook plaatsen!
De reden dat ik die er nog niet aan doe is omdat bij iedere auto andere connectors noodzakelijk kunnen zijn! |
|
|||
|
|||
heey ik wil ook graag een setje hebben als je ze nog hebt!
|
|
|||
|
|||
Hallo Neef_M, je hebt pb...
Er zijn weer voldoende sets op voorraad! |
|
|||
|
|||
zal morgen ook ff foto posten van de set in mijn jetta.....
|