|
||||
|
||||
Wie heeft er nog foto's ...............
Iedereen heeft het wel eens ,computer kapot en alles kwijt.
Ik heb dat dus 2 keer gehad en ik heb alleen nog de bladen waar mijn auto in stond. Ik ben dus opzoek naar foto's van mijn auto door de jaren heen ,ik heb alleen nog maar foto's met de audi A8 wielen. Ik ben speciaal opzoek naar de foto's toen hij nog blauw was @ Tjaap,heb jij nog foto's uit het "Het net clubs"tijdperk ?toen hij nog rood was Ik sla alle pics op en brand er een cd van. In ieder geval bedankt voor jullie medewerking. |
|
||||
|
||||
ik wist niet eens dat hij ooit rood is geweest,... in het blauw heb ik nog wel het een en ander o.a. een paar van de vlietlanden meeting (en christiaan had vandaag een hele map oude foto's bij zich, waar hij ook tussen stond. en die ging hij allemaal scannen binnenkort.)
|
||||
|
||||
dit stond al in het album, zal morgen de computer eens uitpluizen
|
||||
|
||||
hoeveel levens heeft dit ding gehad dan....???
|
||||
|
||||
alhoewel, ik heb wel een foto van een rode met schade, maar das niet deze toch? geloof dat dat de donor voor mark's caddy was. en dacht zelfs een vento.. geen golf.
|
||||
|
||||
De Vento was een donker rode,de golf was ooit rood met rolschade in 99
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem al vanaf 99 dus............... |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij het Net clubs heb je mij toen ook eens die foto aangeleverd van toen hij nog rood was en op de trailer stond toen je hem ophaalde. Ik was toen eigenaar van VW Team Extreme op het Net Clubs. Hij stond toen gefeatured op Team Extreme, in de blauwe RS kleur. Ik ga eens mijn oude backups terug halen om te kijken of hij daar nog tussen staat. Maar kan nog even niks garanderen...
|
||||
|
||||
Quote:
Ok dan,ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Ik kan je wel een paar foto's bezorgen hoe ie er als laatste uitzach
met de velgen met het zwart hart en de zwarte koplampen |
|
||||
|
||||
Alles is welkom.
|
|
||||
|
||||
Ze zijn gescant, maar ouwe glorie vergaat niet he !!!
Foto's zijn geloof ik van 2001 Groeten, LRR
|
||||
|
||||
2002
|
||||
|
||||
en mijn favo look
|
||||
|
||||
Gaaf Tjaap ,die foto's van toen hij blauw was ken ik nog wel,ik sla ze meteen op.
@ LRR,jij ook bedankt natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
You're welcome
|
|||
|
|||
damn dik hoor emiel!! heb jij een hok vol met onderdelen liggen of wat haha?? USA bumpers, porsche bumpers, golf 4 cabrio bumper, ventofront haha!! mocht je van je usa bumpers afwillen, PB me haha!!
groetjes! |
|
|||
|
|||
volgens mij ben ik fan greetz |
|
||||
|
||||
Perfect zo! Niks meer aan doen
|
||||
|
||||
Quote:
haha,ik verkoop steed weer wat en koop dan weer wat terug,ik heb niet veel over. zo blijft het betaalbaar en leuk,usa bumpers heb ik altijd wel,ik koop ze zodra ik ze zie liggen ergens. ik bel zelfs aan bij mensen om te vragen of ik ze over kan nemen in ruil voor normale bumpers en dat wil wel eens lukken,is maar een tip. ik verkoop zelf geen bumpers. |