![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ga met de pasen de koppakking vervangen van mn mk2 golf 1.6 EZ.
Ik heb een koppakkingset besteld met rekbouten. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of heeft iemand een kleine handleiding van de volgorde waarin ik te werk moet gaan. En is het noodzakelijk een tube vloeibarepakking erbij te kopen ? Alvast bedankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() zowiezo altijd zorgen dat de motor op tijd staat voordat je begint. Als je een compleet pakkingset hebt heb je geen vloeibare pakking nodig. Bij de rekbouten zit een bijlage van de aanhaal momenten en de volgorde. Kind kan de was doen
![]() Groet frank.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou meteen de distributieriem + spanrol mee vervangen. Ook zou ik een nokkenaskeerring halen en een nieuwe kleppendekselpakking, als je toch bezig bent
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Frank bedankt. Klinkt kinderlijk eenvoudig
![]() Arne, het is een complete pakkingset zit kleppendekselpakking ook bij. Db-riem is 3000km geleden vervangen ![]() In ieder geval bedankt.
|
||||
|
||||
![]() Ok dan is dat idd onzin, succes ermee!
|
|
||||
|
||||
![]() Ff controleren of je kop niet krom is anders mik je er de koppakking voor niks op.
|
||||
|
||||
![]() inderdaad ja als hij warm is geweest gewoon even laten vlakken kost 45euro ofzo... Is wel een zekerheidje...
Groet frank.
|
|||
|
|||
![]() De kop is erg netjes en nooit te warm geweest.
Ik heb hem van de eerste eigenaar en die is er vrij zuinig op geweest.
|
|||
|
|||
![]() Wat ik altijd laat doen is vlakken en afpersen en eventueel kleppen slijpen
Dan krijg je hem ook gelijk mooi schoon terug Kom je zeker niet voor verassingen |
|
||||
|
||||
![]() een haynes is ook altijd fijn om erbij te hebben bij zulk soort dingen...