![]() |
|
||||
|
||||
![]() En dan gaat het om het stuurapparaat voor de versnellingsbak.
Die moet ik vervangen voor mijn vaders Passat 35i. Weet iemand dit? mvg, Rinse
|
|||
|
|||
![]() waarom moet je die vervangen?? had je problemen met de bak??
|
|
||||
|
||||
![]() Het stuurapparaat is dat grote zwarte ronde ding, links bij het dashboard...
![]()
|
||||
|
||||
![]() stuurapparaat voor je versn. bak?
Wat is het probleem dan precies? ik weet dat er een stuurapparaat onder je achterbank zit maar weet zo niet of je die bedoelt...
|
||||
|
||||
![]() Versnellingsbak doet vervelend en dat ligt dus volgens sommige mensen aan de computer. Nu hebben we een nieuwe computer ervoor gekocht maar ik weet niet precies waar die moet zitten.
|
||||
|
||||
![]() tenzij je pa's versnellingsbak electronisch aangestuurd word lijkt me niet dat het dan in de computer zit...
Een bak das toch iets puur mechanisch, hetzij via stangen hetzij via kabels? Tenzij je al een modernere auto hebt maar zo modern is een 35i toch ook niet lijkt me... Kan je pa em niet in de goede versnelling krijgen of schakelt ie stroef? Enigste wat bij mijn weten een signaal geeft is de sensor voor je achteruitrijverlichting en das n stuk plastic met een pennetje...
|
||||
|
||||
![]() stel ej vraag anders ook ff op het passat35i-forum.nl
|
||||
|
||||
![]() Uhm zoals de titel al zegt is het een Automaat. Die bak doet het niet goed.. Hij schakelt soms wel goed door zodat ie lager in de toeren gaat en soms blijft ie erg hoog in de toeren hangen en wil die niet verder opschakelen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toch wel ![]() stuurapparaten onder de achterbank zijn meestal abs-computers, maar ik heb niet kunnen vinden waar die van je versnellingsbak hoort te zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Heb es gekeken op vagc*t en wat ik kon vinden was onder de bak zelf, achter je dash of onder je parafaan
|
||||
|
||||
![]() Dus onder de bak zelf zoiets zei mijn Pa ook al...
Dan moet ik daar eens gaan kijken. Heel erg bedankt!
|
||||
|
||||
![]() heb je al wat gevonden?
|
||||
|
||||
![]() Ben nog niet in de buurt van de desbetreffende Passat geweest.. Maar dat zal 1 dezer dagen wel lukken.
|
|||
|
|||
![]() ligt aan bouwjaar tot '92 bij de bijrijderskant voor de voorstoel en na '92 onder de achterbank
|