![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo, de diesel gaat de deur uit, of in z'n geheel, of ik haal de schroefset en interieur eruit en dan gaat hij naar de sloop.
Kenteken: TG-04-JN Bouwjaar: 22-04-1988, vervaldatum apk: 10-07-2008 kmstand is 245.000, maar is niet te controleren, het is niet zn originele blok, op kenteken is het een GOLF DIESEL 40 KW. Ik heb hem 1 jaar en 3 maanden in bezit, ik had toen ook nog een golf 1 MX uit 1980. En de diesel was om elke dag 180 km naar mn werk op en neer te rijden. Nu woon ik op mezelf in bussum, en gaat deze auto de deur uit. Toen ik hem net had is er een andere versnellingsbak en nieuwe koppelingset onder gekomen, nieuwe voorruit, goed stoffen grijs G60 interieur erin en later een schroefsetje. Op en aanmerkingen over de auto: - motorblok verbruikt aardig wat olie - je hoort de lagers van de turbo tikken als die druk opbouwd. - voorste wiellagers moeten vervangen worden - aandrijfas is kapot, rubber gescheurd bij de versnellingsbak, en bijna geen vet meer. Maakt herrie als je rijdt. - voorkant heeft een tikje gehad, motorkap en de slotplaat zijn krom. - Deuk in het linker voorscherm - roest bij het achterraam bij de bestuurderskant Heb wat foto's bijgevoegd waarop dit allemaal te zien is. De auto gaat niet weg op deze classic line velgen, die blijven bij mn cabrio. Moet dan nog een setje stalen velgen regelen om hem nu op te zetten. vraagprijs: 400,- Groeten, Arjen Telefoonfoto van de schade afgelopen februari: ![]() En zoals hij er nu hier buiten bijstaat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Quote:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Gereserveerd
__________________
Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Als ie toch nog in onderdelen gaat heb ik interesse in de schildjes om de handgrepen en de zwarte knipperlichtglaasjes
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks ![]() Haal hem binnenkort op ![]() Last edited by Domi : 19-05-2008 at 21:08. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!
![]()
__________________
Quote:
|