|
|||
|
|||
Roeland's MK2 VR6
Heb even een paar pics gemaakt en deze geupload bij "Gallery" maar hoe kan ik ze nu toevoegen aan dit topic Zal iemand dit uit willen leggen of ze voor mij willen plaatsen Bobby bedankt voor het plaatsen
Last edited by Roeland : 11-05-2008 at 14:09. |
|
||||
|
||||
Naar gallery upload picture de link die bij de foto staan kopieeren en hier gewoon plakken. Is niet moeilijk zo gepiept.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kijk dat scheelt mij weer! bedankt!
Ik zie dat zelfs ik het nu ook kan Last edited by Roeland : 11-05-2008 at 14:16. |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit .erg netjes
|
|
|||
|
|||
Leuke auto! Alleen zou ik dat "12V" teken eraf halen. Iedereen weet toch dat je accu wel 12 Volt is?
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 18-05-2008 at 20:45. |
|
||||
|
||||
strakke bak hoor
|
|
|||
|
|||
Mooie wagen roeland !
Nog een setje andere bumpers erop ! En hij is helemaal af !
|
||||
|
||||
Jah,dikke bak
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik idd ff over gedacht maar ik vind dit persoonlijk toch mooier. Vind een G60 lijsten set met dunne bumpers niet echt een combinatie. Wat ik nog wel anders wil is een grill met VW logo en een rode of chrome rand met enkele koplampen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zet mensen die geen weet van VW hebben aan het denken . Zo was er een keer een man met een Impreza 555 die niet begreep dat een "12V" hem op de kont bleef drukken |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedoelde geen dunne bumpers Gewoon een set andere g60 bumpers, alleen de onderkant in kleur.
|
|||
|
|||
Vindt het geweldig de MK2's met een vr6 blokkie erin, en hij ziet er ook super uit.
Zou allen wel dat 12v teken eraf halen |
|
|||
|
|||
hoe breed zijn die velgen? en welke dikte adapters gebruik je, heb zelf ook een golf 2 en ga zometeen op 8J rondom rijden. Dan kan ik even kijken hoe het uit komt zeg maar. Verders dikke bak en kleur is ook super
|
|
|||
|
|||
Quote:
Voor 6j et53 met 25mm adapters en achter 7j et55 met 20mm adapters. |
|
||||
|
||||
Ja nette auto, is dat een fire and ice kleur die er op zit? en heb je ook wat foto's van onder de kap? Dat 12v is ook niet echt mijn ding een beetje afbreuk op zo'n nette wagen
|
|
|||
|
|||
Quote:
De kleur is black/violett kleur nummer weet ik zo niet volgens mij is die ook op Corrado's gespoten. Oke jongens ik haal dat 12v er wel af |
|
||||
|
||||
Mooie auto! ook foto's van het blok?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zal ik ook nog wel ff maken |
|
||||
|
||||
Erg mooie mk2, heb je ook foto,s van de motorruimte.??
|