#1
|
||||
|
||||
welke diameter spruitstuk voor g60
hello ben bezig met inbouw van een g60 motor in een golf 1,mijn vraag is het volgende,welke diameter moet het spruitstuk hebben?en, of past het spruitstuk dat ook dient voor de gewone gti motor ,daar de diameter toch veel kleiner is?of levert dit geen probleem op bij de g60 motor,het gti spruistuk past perfect maar ik heb mijn twijfels over de diameter?kan iemand mij hier verder mee helpen...
|
#2
|
||||
|
||||
niemand
??????????????????????????? |
#3
|
|||
|
|||
gewoon ff een raceland spruitstukje bestellen kost je de kop niet en is gelijk goed! heb ook nog wel een speciale van eps kost je 400 euro
|
#4
|
||||
|
||||
Informeer eens bij Bolku tuning. Die levert Powersprint (supersprint)
Als je dan toch een motor swap doet pak dan gelijk een fatsoenlijke uitlaat. Dus spaghetti (gruppe N of gruppe A) N=55mm geloof ik en A=60.3mm. allebij voldoende. al zeker voor een standaart blok. Maar gruppe A is natuurlijk altijd handig als je uiteindelijk meer vermogen wil. en TIP: met een nieuw RVS uitlaatsysteem heb je de komende 10 a 20? jaar geen gezeik meer. succes Greetz Marvin
__________________
Mk1 cabrio g60 mk1 Turbo Diesellllll |
#5
|
||||
|
||||
Supersprint racing moet je hebben, deze hebben de beste flow.
De rest van de uitlaat zo dik mogelijk. Alleen ik had de Supersprint racing 63mm al in 2500km helemaal leeg. Zat bijna geen demping meer in. Hierdoor werd het geluid wel erg hard vooral IN de auto. (je moest bij langere stukken oordoppen in!) Heb nu een eigen fabrikaat eronder van RVS, aangepaste MTM uitlaat van een golf 4 platvorm deze houdt het al iets langer vol. Maar ook stukken duurder Last edited by Gti1-G60 : 26-06-2008 at 19:35. |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Hoeveel druk levert je lader dan,als ie je dempers leegblaast? |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
De druk is niet het probleem maar de temperatuur van je uitlaatgassen. Destijds dat ik de Supersprint eronder had de oude groep A, reed ik met 223pk/280nm. |