![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zit hier al een tijdje op dit forum (zit ok al een jaar op vwforum) en had me hier bij GOLF EN JETTA MK1 al voor gesteld, maar nu ook maar even hier.
ik ben Niels en kom uit Beerta (klein dorpje in oost-groningen). ben zins 9 feb. dit jaar 18 jaar. ik heb 2 golfjes 1 diesel. een witte (heb ik zins apr 2005) en een beige (heb ik zins okt 2007). WITTE GOLF 1: ik heb dus al 3 jaar mijn witte golf. het gaat om een 1600 diesel met een 4-bak. had bij aanschaf origineel 84.073 km gedraait en de teller staat nu op 89.395. hij is nog zeer strak. is nog nooit aan gelast. de eerste laklaag zit er nog op en hij is schade vrij. hele historie is bekent. dingen die er aan gedaan zijn: interieur: - gerestaureerde set zwart/rode gti interieur - gtd stuur - zwarte vloerkleed - wolfsburg mattenset - gti pookknop - gti handgrepen aan de deuren - deurbakken - middenconsole met meters exterieur: - 40/40mm weitec verlaging - gtd voorspoiler - spadbordverbreders - nieuwe hella koplampen - nieuwe oranje knippers - van binnenuit verstelbare spiegels - a-stijl spoilers - gtd emblemen - gti grill - 6,5j bbs rm met 195/50 15 viking banden - 6j golf 2 staal met 185/60 14 conti banden - 5j origineel staal met 155/70 13 conti banden dingen nog te doen: - hella citi golf achterlichten - witte of zwarte knippers - originele radio repareren - misschien nog een andere set velgen erbij ![]() ![]() BEIGE GOLF 1: het is ook een 1600 diesel maar met een 5-bak. heeft nu 215.580 km gedraait. ook nog een mooie golf. is ook nog nooit aan gelast. alleen wel een keer wat bijgespoten. historie is ook bekent. dingen die er aan gedaan zijn: interieur: - scirocco TS stuur - grijze vloerkleed - vw motorsport lampje in middenconsole exterieur: - 40/40mm weitec verlaging - gti voorspoiler - mistlampen - rabbit LS diesel embleem - spatlappen - nieuwe oranje knippers - 6j 15inch pirelli's mmet 195/50 15 michelin banden oldschool spullen voor meetinggebruik: - raamroosters - anwb embleem in de grill - opvouwbare imperiaal - oude koffers - taxi bord - stoel kralen - wiebel hondje (voor op de hoedenplank) - hoedje (voor op de hoedenplank) dingen nog te doen: - origineel staal zwart poedercoaten en voorzien van winterbanden - andere audio - meer oldschool spullen ![]() ik zal als ik tijd heb meer foto's plaatsen Last edited by mk1diesel : 11-05-2008 at 11:47. |
|
||||
|
||||
![]() kun je me eens die kleurcode zeggen van die beige golf1 zoek al erg lang..geef maar een Pbtje..gr ronnie zeer mooie auto`s hoor..
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto's mien jong. En dat maor ain dorp wieder
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto's! Wanneer komt er een TD in die witte golf?
![]()
|
||||
|
||||
![]() bedankt jongens.
en er komt de eerst tijd (misschien wel nooit) een td blok in. daar is me dit blokje iets te mooi/goed voor die er nu in ligt. of jij moet nog een originele td blok van een golf 1 weten met minder dan 90.000 km en in zeer goede staat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, nee ik weet hoe schaars ze zijn. Ik zou wel zeggen als je hem ombouwt naar een TD, doe het goed en hang er een compleet gereviseerde met originele motorcode in ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en we hebben nog meer vw's thuis:
een zwarte golf 4 TDI van 2002 met 99.570 km gedraait. dit hebben we er aan gedaan: - zwart/chrome gti idition koplampen - us r32 achterlichen - TT pedalen en voetsteun - r32 versnellingspook - r32 mattenset - achterklepspoiler - v6 lip - rode tdi emblemen aan voorkant en achterkant - rode seat tdi emblemen aan de zijkant - zwarte vw logo voor en achter - zwarte letters golf achterop (niet gespoten! origineel zwart) - 8j 17 inch atp 9 razze velgen ![]() ![]() ![]() ![]() er komen binnenkort nog 2 r32 spiegels op __________________________________________________ ______________________ en een grijze jetta 1 1.5 benzine met 4-bak van 1982 met maar 84.200 km gedraait. nog helemaal origineel op een spucknapf stuurtje na binnenkort nog een 40/40mm weitec verlaging setje monteren omdat de originele veren af zijn ![]() ![]() mijn bbs'jes zitten er onder voor de foto. staat normaal op origineel 5,5j 13 inch staal |
|
||||
|
||||
![]() mooie golfjes kwam je vorige week nog tegen op de ring van groningen in de beige zag er leuk uit!!
|
||||
|
||||
![]() bedankt FolkertMK1, zit in groningen op school en ga vaak een keer met de auto. heb jou helaas niet gezien
|