|
|||
|
|||
12 Mei 2de pinksterdag Evenement-Meeting in Ruinen (Drenthe)
beste auto liefhebbers
zoals bij de meeste al bekend was organiseren wij 12 mei een evenement het bestaat uit het volgende: een groot terrein voor nieuwe auto's, motoren , trikes alles wat nieuw op de markt is. Verder hebben we nog een groter terrein en daar organiseren wij een all car meeting met Db wedstrijden en show & shine ( met leuke prijzen ) er is nog een standje waarbij je een leuk spel kunt doen met leuke prijzen met als hoofdprijs een weekend weg. verder zullen er verschillende teams komen met standjes. Er zijn verschillende eettentjes en wc's aan wezig en natuurlijk een leuk stukje muziek. Er komt ook een club met r/c Auto's zowel off-road als on-road deze zullen de hele dag aanwezig zijn met verschillende modelen. Heb jij familie, kennisen of een club die dit leuk zouden vinden laat ze dit dan allemaal weten, voor meer info kunnen jullie kijken op http://www.newtimerdag.nl dit is ons eerste jaar dat wij er een meeting bij organiseren en hopen dat het een groot succes word en dat iedereen veel plezier heeft. Groeten , Jeroen & gerben Last edited by Koele : 16-04-2008 at 08:51. |
|
|||
|
|||
upje!!
|
|
||||
|
||||
Thuiswedstrijd voor mij hup meppel ruinerwold 10 minuten
|
|
|||
|
|||
Ik zal er zijn met de Corrado....moet vast een leuke dag worden met de Newtimerdag die dan ook die dag is...
|
|
|||
|
|||
@ golf3freak: Idd een thuiswedstrijd dus komen maar!!
@ Rene: Logisch toch?:P Dus jongens!12 mei,dikke meet in ruinen dus komen met al die vwtjes!! |
|
|||
|
|||
Quote:
van de partij he |
|
|||
|
|||
up het zal zeer druk worden dus het word een gezellig dag
|
|
||||
|
||||
Voor mij ook in de buurt.... dus ga zeker ff cheke daar
|
|||
|
|||
mooi!!
neem maar een boel vwtjes mee! |
|
|||
|
|||
Even een Uppie voor in het zicht....
|
|
||||
|
||||
Zal er zeker zijn hopelijk met me nieuwe aanwinst en hopelijk spreken we mekaar nog even altijd leuk
|
|
|||
|
|||
klasse's bekent DB
Klasse A 1x10 inch 2x10 inch 1x12 inch Klasse B 2x12 inch 1x15 inch Klasse Extreme meerdere subs zoals: 4x10 inch 4x12 inch 2x15 inch |
|
||||
|
||||
Staat genoteerd in onze agenda...
eens ff kijken of we zooitje van ons clubje kunnen regelen, zal zondag de interesses eens peilen... (eens wat anders dan de olie....) |
|
|||
|
|||
ook cker van de party weet niet asl me vr6 dan weer klaar is maar ik ben dr zowiezo
|
|
||||
|
||||
Vanmidag even bij koele geweest leuke lowrider heb je haha
|
|
||||
|
||||
zal wel ff kijken of ik heenga, misschien wil de vriendin ook wel mee.
Is iig lekker in de buurt.
|
|||
|
|||
ik wou zeggen de vw's laten ons niet in de steek toch ? er zijn tevens leuke prijzen te winnen met als hoofdprijs een weekend weg
|
|
|||
|
|||
het gaat helemaal goed komen deze dag, het word gezellig
|
|
|||
|
|||
Even een Uppie voor deze Meeting
|
|
|||
|
|||
zo mensen nog 11 dagen :mrgreen: er zijn nog vele leuke prijzen enz geregeld dus kom allemaal :mrgreen: gezelligg!!
de db inschrijving en qualificeren is tot 13.00 uur de show and Shine inschrijving tot 13.30 uur |