#1
|
|||
|
|||
g60 stottert bij 2000 rpm..help!!
hoi mensen
ik heb een probleem met mn corrado g60,mischien herkent iemand het en kan mij op weg helpen.. mijn motor die houd enorm in tussen de 2 en 3 duizend toeren en stotterd..ook doet hij dit bij de 4000 toeren...de g lader heb ik vervangen door een eaton compressor naar mijn mening kan dit niet het probleem zijn...lucht is lucht toch?? de verdeler kap en rotor heb ik al vervangen....ik zit zelf aan een brandstof probleem te denken...maar ben een beetje lost mvg ron |
#2
|
||||
|
||||
Je riem slipt niet? Vacuumslangen (vooral die naar de computer loopt) achterop het inlaatspruitstuk nog heel?
Hoe zien je bougies eruit? |
#3
|
||||
|
||||
Ontsteking kan ook vochtig zijn van binnen, heb ik zelf gehad.
|
#4
|
|||
|
|||
Quote:
nee mn riem slipt niet en de slangen op mn inlaat zijn in orde...die slang die naar de comp loopt is ook precies 1 mtr lang....mn bougies heb ik nog niet nagekeken |
#5
|
|||
|
|||
denk dat de benzine pomp niet zijn druk kan leveren.
__________________
|
#6
|
|||
|
|||
Quote:
oke en waar zal dat aan liggen?? de benzine pomp? of kan t ook ergens anders aan liggen? |
#7
|
||||
|
||||
Misschien een defecte drukregelaar.....
|
#8
|
|||
|
|||
oke bedankt ik ga vandaag ns kijken ..
|
#9
|
||||
|
||||
Ik doe maar een gooi, ben nog niet helemaal thuis in deze materie....
Ik meen dat een Eaton compressor minder druk levert dan een glader? Hoort daar dan niet een andere chip bij? Kan best zijn dat ik er helemaal naast zit hoor
__________________
VW Corrado 1989 Zilvergrijs, origineel Mazda RX-7 1988 Rood, niet helemaal origineel meer |
#10
|
|||
|
|||
oei daar zeg je wat....volgens mij levert de eaton 0,5 bar....das 0.3 bar minder dan de glader...maar ik weet niet wat dat doet..weet iemand dit?..
en mischien kan ik dan beter een andere poelie nemen voor de eaton....maar welke diameter poelie moet ik dan nemen. |
#11
|
||||
|
||||
Hoe kleiner de poelie hoe meer druk maar ook hoe meer kans op schade aan je motor.
Ik ben eens aan de zoek voor je gegaan op het corrado forum en daar staan 6 pagina's aan info van mensen die Eaton compressors hebben geplaatst i.p.v. de Glader. Moet je de "zoekfunctie" even gebruiken. Wat ik daar in de gauwigheid gelezen heb zou een andere chip niet ondenkbaar zijn. Succes!
__________________
VW Corrado 1989 Zilvergrijs, origineel Mazda RX-7 1988 Rood, niet helemaal origineel meer |
#12
|
|||
|
|||
hoi mensen
iedereen bedankt voor alle info...ik heb t probleem opgelost.....de eaton bleek niet genoeg druk te leveren.. ik ga mn g-ladertje weer terug zetten.. grtz ron |