|
|||
|
|||
verlagen maar ook weer niet :screwy:
Hey mensen..
Een goede vriend van mij heeft adjusters op de vooras gelast. Omdat er nog zeker wel 4 cm tussen mijn wiel en de wielkast was wilde we hem net voor retro-mania nog even naar beneden gooien. Toen we de adjusters draaide gebeurde er niets, het enige wat er gebeurde is dat hij zwaarder ging sturen maar hij zakte geen centimeter We hebben gekeken maar er loopt niets aan.. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? grtz Thomas |
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
ik weet het niet helemaal zeker maar watvoor bouwjaar is je kever, heeft geloof ik te maken met je fusee's. ik zou volksaddiction even pm'en die kan je vast meer uitleggen
|
||||
|
||||
wat voor adjusters heb je?
met van die rasterplaatjes? of zo een die je met een inbusbout omhoog/omlaag moet schroeven? Zitten ze wel op de goede positie ertussen gelast? Laat eens een foto zien?
|
|||
|
|||
Quote:
Hey ruud.. Bedankt voor je reactie ik zal van de week even een foto maken.. Als je van voor naar mijn vooras kijkt zie je aan de onderkant een bout zitten die naar beneden steekt grtz Thomas |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey sander... Mijn kever is van 1972 bedankt voor je advies grtz Thomas |
|
||||
|
||||
ALs je de onderste bout uitdraaid zal het blok van je djuster toch ook zakken waardoor hij lager gaat?!
|
|||
|
|||
Quote:
wat je zegt klopt ook wel maar hij gaat niet lager ik denk dat hij klem loopt op de fusee kogels ik weet dat er ook andere kogels zijn maar of dit dan ook helpt en hoeveel weet ik niet als tie echt lager moet zullen er denk ik spindels op moeten komen |
|
|||
|
|||
ik denk het ook ja...
alleen even spindelcenten zien te krijgen haha |