|
||||
|
||||
marceljoann nieuwe pics
goeie morgen allemaal.
we zijn al even lid maar hebben ons nooit echt goed voor gesteld. mijn naam is marcel en werk in de bouw. mijn vriendin heet joann en rijd vrachtwagen voor parts expres. wij hebben samen 3vw`s waar we erg blij mee zijn en ook erg hard mee bezig zijn samen. het eerste project die we hadde en nu erg mee bezig zijn is onze mk1 uit 81`. op dit moment hebben we zelf de motor uitgebouwt en de motorruimte zelf gespoten omdat er een 2h motor word ingebouwt door jeroen(bolku-tuning) zal in de garage een topic maken over dit project. onze 2e trots is een corrado g60 usa uit 91`. deze pakken we aan na dat onze mk1 klaar is. we willen hem opnieuw laten spuiten,schroefset en de motor willen we ook bij jeroen(bolku-tuning) laten doen.maar verder geen bodykit of wat dan ook. onze laatste aanschaf word het project voor mijn vriendin. een mk2 uit 89`. ze heb al een beetje laten vallen en laten fotoshoppen hoe ze hem graag wil hebben alleen zie ik hem dan graag parelmoerwit met rozegloed .maar het word haar golfje dus haar keus jullie zullen ons nog veel zien op het forum en op veel meetings groetjes marcel en joann Last edited by marceljoann : 05-05-2008 at 15:27. |
|
||||
|
||||
, Word een leuk project!! En nog welkom op het forum trouwens !
|
|||
|
|||
ziet er heel goed uit zeker voor gaan joann en de rest ziet er ook goed uit
|
|
|||
|
|||
welkom hier op het forum.
|
||||
|
||||
nogmaals welkom erg leuke auto's! corrado heb ik hier achter ook al eens zien staan toch? lijkt ook een erg net ding.
|
||||
|
||||
ja klopt daar ging ik voorheen altijd mee naar mijn werk.de golf mk1 staat nu bij jeroen en ik ben benieuwd naar het reseltaat.
greetz |
|
||||
|
||||
mooie auto's heb je daar
succes met je projectje's en welkom |
|
||||
|
||||
zo we zijn weer terug van vakantie en kunnen weer door met onze projecten
|
|
||||
|
||||
Mooie wagens...!
Succes met je project.... die gaat zeker opvallen
|
||||
|
||||
die van het vrouwtje wel he
|
|
||||
|
||||
we zullen er binnenkort is gauw aan beginnen als onze mk1 klaar is
|
|
||||
|
||||
Leuke projecten en vooral een mooie Corrado succes ermee
|
||||
|
||||
ja we hebben 3 projecten waar wel wat werk aan zit maar ooit,ooit komen ze alle 3 helemaal af.het is en blijft een leuke hobby
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
he man mooie autos heb je....
en die type1 ben benieuwd hoe die gaat worden,vAst suPper |
|
||||
|
||||
Hee Marceljoann,
Mooie vw's heb je daar staan! ben erg benieuwd naar de type 1! en die type 2 in het roze.. Uniek! doen! Groetjes Marten |
|
||||
|
||||
@marcmk1
vandaag mail gehad van jeroen die jonge heeft het erg druk gehad.maar hij heeft het 1 en ander al bij mekaar gezocht en gaat er snel mee beginnen.foto`s volgen van jeroen. martez golf2 word een leuk project ja wil hem gauw af hebben voor me vriendin. |
|
||||
|
||||
Hee Marcel,
De kleurkeuze van de type2.. is die al definitief? lees namelijk bij je introductie dat je zelf liever de auto in parelmoer wit met een roze gloed ziet. Denk dat beide opties zeer geslaagd zijn, Succes met de auto's! p.s. ik vind 1 daily en 1 hobby auto al druk.. jullie hebben er drie! |
|
||||
|
||||
@martez
hij word voor het vrouwke en die mag beslissen welke optie.maar hij zal worden dan zoals afgebeeld |
|
||||
|
||||
vanavond een klein probleempje gehad met het project van mijn vriendin.we draaide de snelweg op en ineens rook en stank onder het dashboard ik dacht daar gaat tie
wat bleek de radiator van de kachel was lek geraakt buisjes aan mekaar gekoppeld en zonder kachel even rond rijden tot er een nieuwe kachel in zit |