![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hier even wat plaatjes van wat VW modellen die in de toekomst te verwachten zijn:
Auto Motor & Sport |
#2
|
|||
|
|||
![]() Waar is de R36 opeens gebleven? Er kwam toch een GTI (200 pk FSI) een R32 (iets van 240 pk) en een R36 van bijna 300 pk?
Zie dit plaatje:
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
Last edited by Zestienkleppen : 04-08-2004 at 14:30. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat er sprake zou zijn van een R36 in plaats van een R32, maar allebei zouden ze niet komen (het is dus of R32 of R36). Ik denk ook dat een R36 qua kosten gewoon te duur wordt en niet aantrekkelijk is voor het "grote" publiek, daarom zal er wel gewoon een R32 komen met 240 (misschien wel 240+ pk).
En de GTI motor ligt nu al in de nieuwe Audi A3 Sportback (2.0 FSI Turbo, 200 pk). |
#4
|
|||
|
|||
![]() De R36 zou er moeten komen om met het 300 pk geweld van de Ford Focus te kunnen concurreren. Zie de autovisie waarvan ik de voorpagina al plaatste. De R32 zou dan tussen dat geweld en de 200 pk FSI komen te liggen. Zonder R32 ligt daar een gat van 100 pk.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#5
|
||||
|
||||
![]() ???? R32 komen?? Die is er al een tijdje hoor en idd met 241 PK en de Golf 5 GTI die komt eraan met een 200pk FSI
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ik wist niet dat er plannen waren dat ze allebei zouden komen (R32 & R36), maar dan weet ik dat ook weer
![]() @ Marco: ik heb het over de Golf V R32, en niet over de Golf IV R32 ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Ok, maar dat zei je niet
![]() Had vandaag het autovisie artikel ook gezien, als ik dan een R neem, wacht ik wel tot de 36 er is, ziet er stukkie beter uit. De Golf V R32 geeft straks 250 pk.
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik dacht dat de R36 280pk zou hebben! |
#9
|
||||
|
||||
![]() zitten in ieder geval vage modellen bij
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Wel vreemd dat het Duitse blad Auto Motor & Sport helemaal niks vermeld over de R36 terwijl die Duitse bladen vaker dichter bij het "vuur" zitten.
En inderdaad de Golf V R32 levert straks 250 pk. Ik ga ook maar eens even de Autovisie kopen ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Tis altijd bij elke nieuwe VW ff wennen. Golf V had ik eerst zoiets van... mwah.. nie echt maar nu vind hem echt super. Echt een leuk wagentje, ruim maar oogt klein.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#12
|
||||
|
||||
![]() Had ik eerst ook, moest ook eerst ff wennen aan de Golf V.
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou wel kunnen kloppen, maar ik had het nog over de nieuwe R32. De Golf V R32 deze krijgt als het goed is 250 pk
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#14
|
||||
|
||||
![]() [azijnpismodus]Ja leuk allemaal maar komt er ook nog eens iets snels wat ook nog relatief betaalbaar is en er goed uitzie!? [azijnpismodus uit]
en dan met VW logo... |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je maar lang genoeg wacht ![]()
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Ja maar dan zijn ze al lang weer ingehaald door de tijd... dan kan ik net zo goed in mijn huidige 1.3 blijven rijden..
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Eens vergelijken? Golf 2 1300 C: €10.000 Golf 2 GTI 16v: €19.000 Golf 4 1400 16v Trendline: €17.210 Golf 4 R32: €45.000 De verschillen zijn wel wat groter geworden ![]()
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit was mij ook al opgevallen. Erg vreemd idd. Enkele maanden terug, bij de introductie van de V sprak het ene blad over de R32 als topmodel en het andere blad over de R36. Een GTi, een R32 en een R36 lijkt me ook wat veel van het goede, maar het schijnt allemaal te maken te hebben met de concurrentie van Ford.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#19
|
||||
|
||||
![]() moest je een paar jaar geleden een zeggen ik heb een golfje van een ton gekocht!
maar t ergste is het rijplezier ook zoveel omhoog gegaan of niet? (geen ervaring mee dus wie verteld het mij..) |
#20
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar das best gek want dat is volgens mij een ander soort auto, rauwer en met een 2 ltr turbo ofzo en VW hangt er dan weer een zwaar vr6 blok in ofzo dan meer op de autobahn is afgestemd, iig zo was het toch ongeveer met de RS en de R32 qua verhouding volgens de pers... of heb ik het fout ![]() |