|
||||
|
||||
Skeez
Hoi, ik heb vandaag een Golf 1 Cabriolet (GLI) gekocht dus zojuist aangemeld op dit forum. Daarnaast heb ik een zeldzame kitcar (model Matra Djet) op basis van een 1600 Kever. Verder heb ik nog een hoop (veelal Italiaanse) oldtimer sportbromfietsen.
|
|
||||
|
||||
Hierbij foto's van mijn Golf Cabriolet:
Zo heb ik 'm gekocht, maar wil graag een retro look; dus chroom, originele grill & koplampen en andere (smallere) velgen. |
|
||||
|
||||
leuk ding!
Quote:
goed plan! |
|
||||
|
||||
Welkom, is idd een goed idee om m retro te maken.....
Succes ermee en foto's posten hé van de veranderingen
|
||||
|
||||
welkom enne veel succes met je projectje... t is nu al een mooi golfje dus kan er enkel maar op beteren
|
||||
|
||||
welkom
en succes ermee WORDT een mooie auto denk ik. foto's blijven plaatsen. groeten |
|
||||
|
||||
Plan is super,, chroom is goed. Keep on going.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Met de Golf bezig;
Maar er staat nog een hoop op het programma... Misschien dat ik binnenkort een topic erover aanmaak om daarin de vorderingen te laten zien. Hierbij ook een foto van mijn andere 'Volkswagen'...; |
|
||||
|
||||
Kijk, dat noem ik nog eens verbeteringen zeg! Veel mooier. Wordt een nette Cabby zo.
|
||||
|
||||
wazig ding die kitkar ziet er wel kinky uit hahaha gr ronnie
|
||||
|
||||
Welkom, mooie wagens leuk speelgoed zo'n kitkar
|
|
|||
|
|||
ja ik kan maar een ding zeggen die kitkar mag hier wel geleverd worden
|
|
||||
|
||||
vertel eens wat meer over die kitcar:P wat voor blok er in hangt enzo...
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een replica van een Matra Djet. Het verhaal gaat dat deze kitcar gemaakt is uit de mallen van de originele Matra Djet. Enkele Nederlanders schijnen die mallen uit de Matra fabrieken gehaald te hebben toen Matra failliet ging. Zij hebben deze naar Nederland 'gesmokkeld' en uiteindelijk zijn er een stuk of vijf / zes prototypes gebouwd (deze zijn allemaal klein beetje verschillend). Het was de bedoeling om kits te gaan produceren op basis van een VW Kever. Bij mij is het onbekend waarom het bij die vijf / zes prototypes gebleven is. Deze auto is dus één van de vijf / zes. Wat ik verder weet is dat er één op MP staat en twee in brand zijn opgegaan. En er schijnt er één rode in het noorden van het land te rijden. Mijn Matra Djet is gebouwd op het chasis van een 70'er Kever. Motor is een 1600 Kever blok, maar biedt natuurlijk alle mogelijkheden De auto heb ik nu ongeveer een half jaar. Daarvoor had de auto zo'n 17 jaar stil gestaan, dus er zat nog wel wat werk aan. Inmiddels loopt de motor weer en is er iemand bezig met de bedrading in orde maken. Er hing zoveel los dat het einde zoek was, ik heb daarom vandaag maar een nieuwe kabelboom voor een kitcar bestelt. Nog vragen ? Last edited by Skeez : 11-03-2008 at 21:10. |
|
||||
|
||||
Ja:P hoeveel paardjes heb je onder je rechter voet als je er in rijd?:P
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog standaard; als ik ooit meer geld te besteden heb komt er misschien nog wat anders in of wordt dit blok opgeleukt. Eerst maar 's zien om 'm zo op de weg te krijgen |
|
||||
|
||||
Leuke auto's heb je,
succes met de vorderingen
|
||||
|
||||
Ik lees net je topic. Komt die cabrio uit de gemeente de ronde venen?
Zo te lezen gaat het helemaal weer goed komen met de cabbie! Oldskool staat hem veel beter dan de huidige look. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb 'm in Hilversum gekocht. Hierbij kleine update: (chromen bumper even los erin gedrukt) Lijkt vet vind ik persoonlijk! |