|
|||
|
|||
HTN Rennsports 14''
Ik bied te koop aan wegens het niet meer passen bij mijn projekt:
HTN Rennsports in 14'' steek 4x100 2x 8J ET19 2x 8J ET04 (diepere rand als vanvoor) Ze liggen nu bij Sixpack, heb geen foto's van de gehele set. -Harten worden nu gestraald en gepoedercoat in wit (is inmiddels gebeurd) -Randen worden opgefrist -Nieuwe boutjes Worden dus in nieuwstaat teruggebracht. Set heeft zelf ook nog chrome naafkappen die liggen hier nog. Harten hebben de typische Rennsport putjes, zou verwijderd kunnen worden maar is niet noodzakelijk en het past wel bij het type velg. Set is zonder banden. Prijs is 1100EUR+ de kosten van het opknappen (reken op ongeveer 350EUR) Foto van een inmiddels gestraald en gecoat hart: Hier een idee van Rennsports als ze in elkaar zitten uit de gallery: Qua specificaties idendiek aan mijn set, maar dan 15'' en ook een bol center: Het center van het hart is bij de set die ik aanbied wel iets anders, zie ook de toegevoegde foto van mijn hart. Exclusief setje dus! Last edited by SandR-GT : 30-04-2008 at 18:19. |
|
||||
|
||||
Met of zonder banden ???
|
|
|||
|
|||
staat er bij zonder banden.
|
|||
|
|||
Inderdaad zonder banden. Prijs is nog goed bespreekbaar als ze maar rap weg zijn. Heb andere op het oog.
|
|
||||
|
||||
htn inruil? met bijbetaling van jouw kant
|
|||
|
|||
De CL had jij te koop he? Iets om over na te denken
|